مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. مرداد 1391 - 12:43   |   کد مطلب: 1215
«الهه احمدی»، عضو تیم ملی تیراندازی جمهوری اسلامی ایران هر سه نوبتی که بر روی سکوی اهدای مدال رفت، یک جلد کلام الله مجید به همراه خود برد.
دخترایرانی قلب انگلیس را لرزاند+عکس

به گزارش صدای دانشجو ، «الهه احمدی»، ملی پوش محجبه ایرانی با قرار گرفتن در جمع هشت تیرانداز بر‌تر المپیک، این واقعیت را نمایان کرد که ورزشکاران ایرانی به ویژه بانوان بدون هیچ محدودیتی با رعایت پوشش اسلامی، توانمندی درخشش در میادین بزرگ بین المللی و جهانی را دارند؛ درخشش الهه احمدی برای نخستین بار در رشته تیر اندازی با تفنگ بادی بدون تردید کمتر از نشان طلا برای ورزش ایران نیست.

«مه‌لقا جان‌بزرگ» نیز اگرچه نتوانست به فینال مسابقات راه پیدا کند اما پوشش کامل اسلامی وی، او را به سوژه نخست رسانه‌های تصویری جهانی تبدیل کرد.

ترس و واهمه از تبدیل دختران مسلمان ایران به الگوی بر‌تر دختران مسلمان در جهان، در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و حتی ورزشی نفوذ کرده و یک اتاق فکر بسیار گسترده را برای جلوگیری از وقوع این موضوع شکل داده است

البته این اولین باری نیست که دختران محجبه ایرانی چنین افتخاراتی را برای کشورمان به ارمغان می‌آورند. «الهه احمدی»، عضو تیم ملی تیراندازی جمهوری اسلامی ایران که در مسابقات گوانگ‌ژو موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ (۲ نقره و ۳ برنز) شد، در هر سه نوبتی که بر روی سکوی اهدای مدال رفت، یک جلد کلام الله مجید به همراه خود برد تا هم مشتی بر دهان کشیش هتاک آمریکایی (تری جونز) زده باشد و هم اعتقاد اصیل و راسخ خود به دین مبین اسلام را به نمایش بگذارد.
«پریسا فرشیدی» دیگر عضو بانوی کاروان ورزشی ایران که موفق شد تا به مدال نقره رشته تکواندو دست یابد، هنگام دریافت مدال خود از یکی از مسئولان برگزاری مسابقات، در برابر اصرار و مکث چندین ثانیه‌ای او نیز حاضر به دست دادن و مصافحه با وی نشد و با لبخندی کنایه آمیز به او اعلام کرد که حاضر به انجام این کار برخلاف اعتقادات شرعی خود نیست.

شادی وصف ناپذیر «خدیجه آزادپور» بر روی سکوی نخست مسابقات ووشوی آسیا و دریافت مدال زرین طلا نیز به عنوان یک دهن کجی بزرگ به تمامی دعاوای ضدایرانی در زمینه حقوق زنان مطرح شد؛ مساله‌ای که بار‌ها و بار‌ها و به بهانه‌های مختلف دستاویز پروپاگاندای غرب علیه جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

عصبانیت و ناراحتی رسانه‌های بیگانه از حضور موفق و چشمگیر دختران محجبه ایرانی در مسابقات ورزشی به همینجا ختم نشد و چندی پیش نیز حضور اسکی‌باز محجبه کشورمان در مسابقات المپیک زمستانی کانادا با واکنش تند تلویزیون دولتی انگلستان روبرو شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار