مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. مهر 1393 - 23:55   |   کد مطلب: 14212
توصیه غیر حرفه ای مدیر اطلاع رسانی جشنواره به خبرنگاران؛
انحصاری شدن عکاسی در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان
مدیر اطلاع رسانی جشنواره تئاتر بین المللی کودک و نوجوان همدان به عکاس پایگاه خبری صبح الوند پیشنهاد کرد که عکس های سایر عکاسان را عکس تولیدی خود تلقی و در پایگاه خبری درج نماید.
ممنوع

به گزارش صدای دانشجو به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح الوند؛ صبح امروز هنگام مراجعه به دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره تئاتر کودک نوجوان به منظور گرفتن کارت خبرنگاری و عکاسی؛ مسئولین مربوطه عنوان کردند که از هر پایگاه خبری تنها یک نفر می تواند در جشنواره حضور پیدا کند.

بعد از صحبت های مکرر خبرنگار و توجیه مسئولین امر در مورد اینکه حرفه عکاسی و خبرنگاری دو مبحث جدای از یکدیگر است؛ یکی از عوامل کمیته اطلاع رسانی بخشنامه ای را به وی نشان داد که در آن ذکر شده بود کلیه عکاسان هر روز باید به این مرکز مراجعه و عکس های انتخاب شده و گزینشی جشنواره را به منظور انتشار در پایگاه خبری با خود ببرند.

نکته قابل تعامل این است که مدیر اطلاع رسانی جشنواره توصیه ای به دور از حرفه شریف جامعه خبرنگاران و عکاسان، به عکاس پایگاه خبری صبح الوند کرد؛ ایشان گفتند که عکس های سایر عکاسان را عکس تولیدی خود تلقی و به پایگاه خبری ارسال نمایید.

سوال اینجاست، آیا مسئولین نمی دانند که هر کس زحمتش برای خود اوست و این کار نام دیگرش دزدی خبری است؟؟

امیدواریم که در سال های آینده این نوع سیاست گزاری های اشتباه، اصلاح گردد چرا که جشنواره مردمی تئاتر کودک و نوجوان را نباید با دید گزینشی نگریست و این اجازه را داد تا هرعکاس از زاویه دید خود جشنواره را منعکس نمایید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار