مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. مهر 1393 - 15:25   |   کد مطلب: 14307
قائم‌مقام دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در صورت صدور مجوز، روز پنجشنبه اول آبان ساعت 3 تجمعی را در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران با حضور دانشجویان، دانشگاهیان و ملت شریف برای حمایت از شیخ نمر برگزار می‌کنیم
برگزاری تجمع دانشگاهیان در مقابل دفتر سازمان ملل

به گزارش صدای دانشجو حسین زینلیان قائم‌مقام دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به صدور حکم اعدام برای شیخ نمر، گفت: اعضای این اتحادیه ضمن اعلام انزجار خود نسبت به این حرکت افراطی و وحشیانه‌، حمایت خود را از حرکات آزادیخواهانه و ضددولت پادشاهی عربستانی اعلام می‌کنند.

وی گفت: چیزی که برای ما قابل توجه و ناراحت‌ کننده است سکوت مجامع بین‌المللی و سازمان‌‌ ملل متحد در رابطه با صدور حکم اعدام برای شیخ نمر و برخورد نادرست با شیعان در عربستان است.

زینلیان افزود: اعضای جامعه اسلامی دانشجویان به منظور حمایت از شیخ نمر در روز پنجشنبه اول آبان ساعت 3 تجمعی را در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران با حضور دانشجویان، دانشگاهیان و ملت شریف برگزار می‌کند.

وی در خاتمه اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم برای برگزاری این تجمع انجام شده و در انتظار صدور مجوز برای برگزاری هستیم که امیدواریم مسئولان مربوطه در راستای حمایت از حرکات آزادیخوانه برای صدور مجوز همکاری کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار