مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. ارديبهشت 1395 - 11:47   |   کد مطلب: 17794
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به عدم صدور مجوز تجمع دانشجویان مقابل اداره گمرکات در تهران و برخی استان‌ها، گفت:بار دیگر دولت نشان داد به ایجاد یک بستر آرام جهت شنیدن مطالبات و سوالات دانشجویان علاقه‌ای ندارد.

به گزارش صدای دانشجو، محمد امین سلیمی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو باخبرگزاری فارس، با اشاره به عدم صدور مجوز تجمع دانشجویان مقابل اداره گمرکات در تهران و برخی از استان‌ها برگزار شود، گفت: متاسفانه این بار هم دولت نشان داد به ایجاد یک بستر آرام جهت شنیدن مطالبات و سوالات دانشجویان علاقه ای ندارد.

وی خاطر نشان کرد: حمایت از تولیدات ایرانی و دفاع از حقوق کارگران نه یک مسئله جناحی و سیاسی و نه یک حرکت امنیتی است. سوالات بسیار زیاد و ابهامات فراوانی در حوزه روند اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی مطرح است که نه تنها دانشجویان بلکه بسیاری از مردم به دنبال پاسخ آن هستند.

سلیمی اضافه کرد: نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری نشانگر واقعیات تلخی مبنی بر عدم انجام اقدامات کلیدی در حوزه اقتصاد مقاومتی است. بعضاً دیده می‌شود که نه تنها اقدامی در این راستا انجام نمی‌گیرد بلکه حرکاتی صورت می‌گیرد که با اقتصاد مقاومتی منافات نیز دارد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در پایان تصریح کرد: این آخرین قدم بسیج دانشجویی در این حوزه نخواهد بود و مطالبات دانشجویان در سراسر کشور به صورت منظم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار