مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. آبان 1393 - 0:46   |   کد مطلب: 14496
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان
دولت در حال پشت پا زدن به شعار و گفتمان خود است
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان گفت: دولتی که عنوان تدبیر و امید را به یدک می کشد و گفتمان اعتدال را گفتمان خود می داند، و با این عنوان موفق به جلب نظر مردم شده است ؛ در حال پشت پا زدن به شعار و گفتمان خود در عرصه وزارت علوم است
بسیج دانشجویی

طیب فریادرس درباره وضعیت وزارت علوم و معرفی وزیر پیشنهادی علوم به خبرنگار صدای دانشجو گفت؛ دولتی که عنوان تدبیر و امید را به یدک می کشد و گفتمان اعتدال را گفتمان خود می داند، و با این عنوان موفق به جلب نظر مردم شده است ؛ در حال پشت پا زدن به شعار و گفتمان خود در عرصه وزارت علوم است و این قبل از هرچیز زمینه و بستر بی اعتمادی عمومی به مجموعه دولت را فراهم خواهد آورد.

وی افزود: اصرار دولت بر معرفی افرادی که سوابق خوبی در فتنه 88 ندارند علاوه بر اینکه ضربه سنگین به اصول اعتدال است، برخلاف شعار رئیس محترم جمهور مبنی بر همکاری بین قواخواهد بود این در حالی است که مجلس در جریان رای اعتماد به وزرای دولت ، حداکثر همکاری داشت .

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان این اصرار را نشات گرفته از دو مطلب دانست و آن دو ریشه را اینگونه توضیح داد:

1- دولت پذیرفته که گفتمان مستقلی از اصولگرایی و اصلاحات نمی تواند داشته باشد و در این بین خود را بیشتر مدیون اصلاحات می داند . در حالی که اگر اصلاحات بعد از اقدامات افراطی توان جلب آراء ملت را داشت در چند انتخابات گذشته و در انتخابات 92 کاندیدای خاص آنها موفق به کسب بیشتر از 8 درصد از آراء می شد.

2- دولت بر مبنای همین تلقی، خود را مجبور بر پرداخت سهم جریان افراط می داند و از اعتماد به نفس کافی در برابر این جریان برخوردار نیست . تاکید مشاوران رئیس محترم جمهور مبنی بر حفظ رای 8 درصدی در حالی است که آنها از کاهش اعتماد 42 در صد ار مجموع 50 درصد آرائ رئیس محترم جمهور در اثر رویگردانی دولت از منش اعتدالی غافلند. چرا که ملت عزیز ایران از دولت خود انتظار خدمت بر اساس منافع ملت را دارند نه تسلیم شدن در برابر باج خواهی داخلی و خارجی.

وی افزود: در این بین نمایندگاه محترم مجلس به عنوان عصاره فضائل ملت موظفند که از خطوط قرمز انقلاب اسلامی محافظت کنند و بدانند مورد حمایت مردمی هستند که همواره نشان داده اند در عین فرصت دادن به جریانات مختلف سیاسی برای ابراز لیاقت در اداره کشور همچون 9 دی کوچکترین مسامحه ای با فتنه گران و کسانی که به راحتی بر این جرم بزرگ چشم بسته اند نخواهند داشت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار