مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. آبان 1393 - 20:46   |   کد مطلب: 14499
معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان، دانشجویان می توانند به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به عضویت رایگان کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همدان درآیند.
کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش صدای دانشجو معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان در گفت و گو با خبرنگار اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با داشتن بیش از 115 هزار جلد کتاب به عنوان یکی از مراکز مرجع مورد مراجعه محققان و پژوهشگران غرب کشور است.

علیرضا اسفندیاری مقدم اظهار کرد: در این کتابخانه بیش از 27 هزار و 700 جلد کتاب لاتین در دسترس مراجعه کنندگان قرار می گیرد.

وی بیان کرد: این کتابخانه با داشتن مساحتی برابر با 4 هزار متر مربع دارای بخش های مجزایی چون سالن مطالعه برادران و خواهران، محل جستجوی کتاب به صورت رایانه ای، سالن مطالعه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید، بخش مرجع، نمایشگاه تازه های نشر و کتاب، مخرن و همچنین قسمت اسناد و پایان نامه ها است.

اسفندیاری مقدم افزود: در بخش کتابخانه تخصصی هنر و معماری بیش از 8 هزار جلد کتاب تخصصی و منابع لاتین در اختیار دانشجویان دانشکده  هنر و معماری است که  به راحتی می توانند منابع مورد نیاز خود را در این کتابخانه پیدا کنند.

وی بیان داشت: در بخش پایان نامه ها و طرح های پژوهشی برتر بیش از 3 هزار و 800 عنوان پایان نامه و طرح پژوهشی دانشگاه نگهداری می شود که می توانند راهنما و منبع مناسبی برای محققین و پژوهشگران دانشگاهی باشد.

وی یادآور شد: بیش از 15هزار و 400 نفر از مجموعه دانشجویان و اساتید این دانشگاه عضو کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همدان هستند.

اسفندیاری مقدم بیان داشت: به طور متوسط روزانه حدود 650 نفر برای دریافت و تحویل کتاب به این کتابخانه مراجعه    می کنند و این تعداد بدون در نظر گرفتن کسانی است که در محل کتابخانه به مطالعه می پردازند.

معاون پژوهش و فن­آوری واحد همدان گفت: به مناسبت هفته کتاب دانشجویانی که عضو کتابخانه نیستند می توانند بطور رایگان عضو این کتابخانه گردند.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی همدان با داشتن بیش از 15 هزار نفر دانشجو بزرگترین دانشگاه حضوری استان همدان از نظر تعداد دانشجو است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار