مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 31. ارديبهشت 1396 - 17:33   |   کد مطلب: 20792
مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از توزیع تجهیزات کتابخانه ای در بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، هادی فیض‌منش اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته همزمان با نیمه‌شعبان تجهیزات کتابخانه‌ای بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان توزیع شد.

 وی افزود: 34 قفسه کتاب، هشت میز مطالعه و 32 صندلی  به 12 کانون فرهنگی و هنری استان اهداء شد.

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با اشاره به اینکه به روز شدن تجهیزات کتابخانه‌ای از اهداف تجهیز کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان است، تأکید کرد: طرح اهدای تجهیزات کتابخانه‌ای به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در راستای اجرای اهداف و سیاست های راهبردی ستاد عالی کانون های مساجد در پشتیبانی از کتابخانه‌های مساجد است.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از کتابخانه ها در رشد و بالندگی فکری اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تاثیرگذار است، بیان کرد: تجهیزات کتابخانه‌ای در حمایت از کتابخانه‌های جدید و ارائه خدمات کتابداری به ویژه در مناطق محروم و دورافتاده توزیع می‌شود.

فیض‌منش با بیان اینکه هر گونه هزینه‌کرد در حوزه مربوط به کتاب و کتابخوانی، سرمایه‌گذاری اثربخش است، افزود: می‌توان با برنامه‌ریزی‌های مناسب و اقدامات فرهنگی، فرهنگ کتابخوانی را در جامعه و به ویژه در میان جوانان تقویت کرد.

وی تصریح کرد: جامعه‌ای پویا و موفق است که فرهنگ کتابخوانی در آن رواج داشته باشد، چراکه توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دروازه‌ای برای پیشرفت جامعه می‌شود.

 مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با تاکید بر اینکه فرهنگ مطالعه باید در دوران کودکی در فرد نهادینه شود، گفت: شخصیت فرد در این دوران شکل می‌گیرد و باید فرهنگ ناب کتابخوانی را در زمان کودکی به فرزندان آموزش داد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار