مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. آبان 1393 - 21:04   |   کد مطلب: 14500
دولت راستگویان باید به شعار خودش معتقد باشد و انتظار میرود دولتی که به نام اعتدال و تدبیر و امید است تعاملی مناسب با مجلس داشته باشد. زمانی که رئیس مجلس هیچ اطلاعی از گزینه های احتمالی جناب رئیس جمهور ندارد و با او مشورتی نشده است انتظار رای اعتماد به وزیر پیشنهادی نمی رود.
علی سلطاني‌صبور

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با صدای دانشجو گفت:

وزیر پیشنهادی وزارت علوم باید هم در وزارت آموزش عالی تخصص داشته باشد و هم متعهد به ارزشهای انقلاب باشد که تخصص او را با مدیریت در جامعه دانشگاهی در گذشته و تعهد او را با سابقه  وی می توان تعیین نمود.

 وی باید شخصی باشد که در جامعه دانشگاهی واکنش تندی در مقابل ایشان وجود نداشته باشد تا با اتنخاب ایشان فضا ملتهب نشود. همچنین او باید به شرایط کشور و به توصیه های مقام معظم رهبری در رابطه با کرسی های آزاد اندیشی و پیشرفت علوم آگاه باشد، همچنین او نیاز دارد که اهل تعامل با مجلس بوده و فضای آن را درک کند.

علی سلطاني‌صبور  افزود، جناب آقای آشتیانی برای این وزارت مناسب نیست و ایشان با توجه به فضای موجود در مجلس وی نمی‌ت,واند رای اعتماد کسب کند. دولت راستگویان باید به شعار خودش معتقد باشد و انتظار میرود دولتی که به نام اعتدال و تدبیر و امید است تعاملی مناسب با مجلس داشته باشد . زمانی که رئیس مجلس هیچ اطلاعی از گزینه های احتمالی جناب رئیس جمهور ندارد و با او مشورتی نشده است انتظار  رای اعتماد به وزیر پیشنهادی نمی رود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار