مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. آبان 1393 - 22:08   |   کد مطلب: 14517
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
کیفیت بخشی در تحصیلات تکمیلی باید سرلوحه کار قرار گیرد
کیفیت بخشی به آموزش و پژوهش در مقاطع تحصیلات تکمیلی مهمترین دغدغه واحدها و مراکز آموزشی استان همدان است.
سید علی اصغر تروهید

به گزارش صدای دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، سید علی اصغر تروهید در نشست شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان که با حضور روسا واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان به میزبانی واحد همدان برگزار شد گفت: دغدغه تیم مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی افزایش کیفیت و اثربخشی آموزش و پژوهش در مقاطع تحصیلات تکمیلی است که این باید در واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه نیز ملاک عمل و الگو قرار گیرد.

وی افزود: بر اساس برنامه پیش بینی شده در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان سال 1396 باید 20هزار عضو هیات علمی جذب شوند  که این خود گامی موثر بر کیفی سازی امور است.

معاون ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان تاکید کرد: باید  با نیازسنجی بین دانشجویان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد تمام تلاش را برای برطرف کردن این نیازها انجام داد که این امر خود گام مهمی از کیفی سازی آموزشی وپژوهشی است.

 تروهید اظهار کرد: بدین منظور باید  برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی استاندارد کیفی تنظیم شود و تمامی واحدها و مراکز در سطح استان همدان ملزم به رعایت این استانداردها گردند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس شورای اسلامی از واحدها و مراکز دانشگاهی استان خواست که با تمام توان پتانسیل ها و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان را به خوبی در این نمایشگاه معرفی نمایند.

معاون ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان تاکید کرد: با اشاره به روند بودجه بندی و بررسی بودجه واحد ها ومراکز دانشگاه در سطح استان گفت باید برنامه و بودجه سال 94 تا 20 دیماه به تصویب هیات امنای استانی برسد که نقشه و مسیر فعالیت در سال آینده به خوبی مشخص و نمایان گردد.

گفتنی است در استان همدان 12 واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن بیش از 27هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به فعالیت است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار