مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. آذر 1393 - 15:11   |   کد مطلب: 14549
دبیر اولین انجمن علمی تحول در علوم انسانی ایران از آغاز رسمی فعالیت‌های این مجموعه در دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد.
آغاز رسمی فعالیت‌های اولین انجمن علمی تحول در علوم انسانی ایران

به گزارش صدای دانشجو محمدامین خلیل‌زاده دبیر اولین انجمن علمی تحول در علوم انسانی ایران در گفت‌وگو با فارس، از آغاز رسمی فعالیت‌های این مجموعه در دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد.

دبیر انجمن علمی تحول در علوم انسانی افزود: هفته گذشته انتخابات شورای مرکزی دومین دوره فعالیت انجمن علمی دانشجویی تحول در علوم انسانی دانشگاه فردوسی برگزار شد.

خلیل‌زاده ادامه داد: در این انتخابات زهرا خرمی، بامری، صادقیان، یزدان‌دوست، محمدامین خلیل‌زاده، حسین نصرآبادی و محمدمهدی مشهدی به عنوان اعضای شورای مرکزی انجمن علمی انتخاب شدند و بعد برگزاری انتخابات، اولین جلسه شورای مرکزی انجمن علمی برگزار و دبیر انتخاب شد.

دبیر انجمن علمی تحول در علوم انسانی در ادامه گفت: بیش از یک سال و نیم از آغاز فعالیت‌های انجمن علمی تحول در علوم انسانی در دانشگاه فردوسی مشهد می‌گذرد و تا کنون نیز برنامه‌هایی در خصوص تحول در علوم انسانی با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار شده‌است.

وی ادامه داد: با برگزاری انتخابات این انجمن علمی در آبان سال جاری با مشارکت دانشجویان رشته‌های علوم انسانی دانشگاه فردوسی، انجمن علمی تحول در علوم انسانی برنامه‌های خود را در سال جاری دنبال خواهد کرد.

دبیر انجمن علمی تحول در علوم انسانی در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های انجمن علمی برای سال تحصیلی جاری تشکیل یک کمیته در تهران است تا این کمیته تاسیس انجمن علمی تحول در علوم انسانی را در دانشگاه‌های دیگر کشور پیگیری کند.

خلیل‌زاده در ادامه پیرامون برنامه‌های آینده اولین انجمن تحول در علوم انسانی ایران گفت: برگزاری همایش‌های تبیینی، حلقه‌های مطالعاتی، کلاس‌های آموزشی و ادامه انتشار نشریه تئوریک «اندیشه پایدار» در دستور کار فعالین انجمن علمی تحول در علوم انسانی قرار دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار