مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. آذر 1393 - 12:52   |   کد مطلب: 14556
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی
ریشه و پایه اتفاقات کشور در وزارت علوم می باشد
با توجه به اینکه پایه تمام رویداد های مثبت و منفی کشور در وزارت علوم شکل می گیرد ، وزیر پیشنهادی علوم باید مورد توافق دولت و مجلس باشد.
علی نعمت چهاردولی

به گزارش صدای دانشجو، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما ابراز داشت: با عنایت به اینکه وزارت علوم یکی از وزارت خانه های پایه ای، اثرگذار و مهم کشور است و بدون تردید هر اتفاق مثبت و منفی که در کشور رخ میدهد ریشه آن در وزارت علوم که وزارت خانه کلیدی و استراتژیکی است شکل می گیرد، ریاست محترم جمهور باید وزیری را معرفی نماید که مورد توافق مجلس و دولت باشد.

علی نعمت چهاردولی افزود: با توجه به اینکه شعار دولت تدبیر و امید، اعتدال است و اینکه فرهنگ کشور نیز تحت الشعاع این وزارت می باشد، فرد معرفی شده نباید تندروی داشته باشد و خطوط قرمزی که نظام مشخص کرده را نیز باید رعایت کند.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور نباید به صورت ناگهانی و بدون هماهنگی فردی را معرفی کند گفت: ایشان باید ابتدا با ریاست مجلس و نمایندگان و کمیسیون آموزش و فراکسیون دانشگاهیان مشورت کند و چنانچه زمینه رای آوری وجود داشت فرد مورد نظر را معرفی نماید تا مردم احساس نکنند که مجلس و دولت در مقابل یکدیگر هستند. قطعا اگر وزیر پیشنهادی در راستای خطوط قرمز نظام باشد نمایندگان نیز مخالفت نخواهند کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار