مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. ارديبهشت 1394 - 20:23   |   کد مطلب: 15256
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: دشمن در تلاش است تا مذاکرات هسته‎ای را به سمت و سوی منافع خود سوق دهد.

به گزارش صدای دانشجو، احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 اظهار کرد: تیم هسته‌ای ایران، برای رسیدن به توافق تاکنون توانسته از موضع مردم ایران در مقابل دشمن دفاع کند.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا مذاکرات را به سمت و سوی منافع خود سوق دهد گفت: کار دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب، گره انداختن و ایجاد مشکلات متعدد برای ایران بوده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به مشکلات امروز در منطقه خاورمیانه و وقوع جنگ در کشورهای اسلامی افزود: ریشه این مشکلات ناشی از زیاده‌خواهی آمریکاست که می‌خواهد به همه کشورها تسلط داشته باشد.

وی با بیان اینکه ملت ایران همچون گذشته باید استقامت و اقتصاد مقاومتی را در پیش بگیرد، گفت: دشمن از وحدت، استقامت و صلابت ملت ایران در دفاع از موازین امام و رهبری در هراس است.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای باید باعث تقویت کشور شود گفت: اگر جایی احساس شود که دشمن فشار غیرقانونی و غیرمنطقی دارد، مجلس با حمایت از تیم مذاکره‌کننده به دشمن هشدار لازم را خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با سنگ‌اندازی دشمن وضعیت مذاکرات نامشخص است خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم دشمن اجازه تعدی و زیاده‌خواهی به خود دهد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار