به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 6. آذر 1393 - 1:09   |   کد مطلب: 14561
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان دانشجویان را نیروی محرکه تحقیق و پژوهش در دانشگاه ها دانست.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش صدای دانشجو "سعید جامه بزرگی" چهارشنبه 5 آذر در ایین فتتاحیه بیست و یکمین سمینار آنالیز ریاضی و کاربردهای آن که در سالن دانشکده هنر ومعماری واحد همدان برگزارشد گفت: در راستای تحقق اهداف بلندمدت پژوهشی، توسعه ارتباطات علمی بین پژوهشگران کشور و ایجاد محیط مناسب برای برقراری ارتباطات علمی و تبادل افکار برگزار می گردید وبخش اعظم هماهنگی های این سمینار بر عهده دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ریاضی دانشگاه بوده است .

وی با کیفیت ترین مقالات کشوری را مقاله های مربوط به رشته  ریاضی عنوان کرد و گفت: براساس اعلام سایت های معتبر علمی، بیشترین ارجاعات از خارج کشور به مقالات رشته ریاضی در ایران است.

وی در بخش دیگری تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیش از 300 عضو هیات علمی و 16 هزار دانشجو در حال فعالیت بوده که از زیرساخت های مناسبی برخوردار است.

دکتر جامه بزرگی در ادامه از مهمترین زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی را امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی خواند و گفت: این زیرساخت ها بسترهای قوی را برای دانشجویان فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی همدان افزود: این سمینار 2 روزه با موضوعاتی همچون، آنالیز تابعی، آنالیز مختلط، آنالیز فازی، آنالیز هارمونیک، جبرهای باناخ، نظریه عملگرها، سایر شاخه‌ها و کاربردهای آنالیز با همکاری انجمن ریاضی ایران برگزار می گردد.

گفتنی است بیست ویکمین سمینار انالیز عددی امروز و فردار با حضور بیش از 200 پژوهشگر از سراسر کشور در واحد همدان درحال برگزاری است.

دیدگاه شما

عناوین پربازدید

آخرین اخبار