مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. آذر 1393 - 0:44   |   کد مطلب: 14643
رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان، دانشجویان موتور محرکه آزادی خواهی در جامعه هستند و همواره روشنگر جامعه خود بوده و پرچم عدالت و آزادی را در دست دارند.

به گزارش صدای دانشجو سعید جامه بزرگی در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که به مناسبت 16  آذرماه روز دانشجو به همت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی برگزار شد گفت: برای گرامی داشت جایگاه و منزلت روز دانشجو در واحد دانشگاهی همدان سلسله برنامه هایی تدارک دیده شده و امروز برای دیداری روی در روی و  شنیدن نیازها و خواسته های شما دانشجویان ما اینجا هستیم .

وی افزود: دانشجویان موتور محرکه آزادی خواهی در جامعه هستند و همواره با روشنگری جامعه خود پرچم عدالت و آزادی را در دست دارند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: دانشجویان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا نمود و پس از پیروزی انقلاب نیز در تمامی عرصه ها حاضر و ناظر هستند.

جامه بزرگی تصریح کرد: دانشجو ذهن بیدار جامعه است و در این روز که به نام روز دانشجو نام نهاده شده فارغ از مسائل صنفی باید به دغدغه های دیگری همچون پیشرفت، سیاست و رفاه جامعه فکر و اندیشه نماید.

وی تاکید کرد: قدرت و صلابت کشور به حضور پرقدرت مجهز به سلاح علم و ایمان دانشجویان در صحنه است.

در ادامه دانشجویان با طرح سوالاتی در زمینه های آموزشی، علمی، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی نقطه نظرات خود را بیان کردند که هیئت رییسه واحد همدان پاسخگوی بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار