مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. آذر 1393 - 15:13   |   کد مطلب: 14636
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور استان همدان در خصوص انتصاب رئیس جدید دانشگاه
چرا استانداری به بهانه های مختلف باعث تشنج و تشویش و رکود علمی و مانع پیشرفت زیر ساختی در دانشگاه می شود
بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور استان همدان در خصوص انتصاب رئیس جدید دانشگاه پیام نور بیانیه ای صادر کردند
دانشگاه پیام نور+استاندار همدان

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان همدان در خصوص انتصاب رئیس جدید دانشگاه پیام نور بیانیه ای صادر کرد متن بیانیه بدین شرح است:

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 

امام خامنه ای (مدظله العالی): بسيج ، يعني نيروي كارآمد كشور براي همه ي ميدان ها انكار بسيج و بي احترامي به آن يا نابخردانه 
 

پیشرفت های چشمگیرعلمی درزمینه های مختلف که به رغم بی مهری برخی مسئولان مرهون حمایتهای همه جانبه ی رهبر عالیقدر انقلاب و تلاش شبانه روزی نخبگان این مرز و بوم است . اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را  به ارمغان آورده است . بی شک وظیفه ی مسئولان وزارت علوم اگر بیشتر از مسئولان اقتصادی نباشد کمتر از آن نیست چرا که مدیران اقتصادی آینده تربیت شدگان همین دانشگاه ها خواهند بود.

 

جناب آقای دکتر فراهانی ریاست محترم دانشگاه پیام نور مرکزی در خصوص انتصاب ریاست دانشگاه پیام نور استان همدان دانشجویان انقلابی چند توصیه به شما می کنند.

1-تغییر های مکرر نه تنها باعث ثبات نیست بلکه باعث هرج و مرج و آشفگی بیشتر است.

2-در دولت تدبیر و امید که دولت شایسته سالاری است جای بسی تعجب است که این همه سوابق درخشان و روشنگری در تمامی عرصه ها نادیده گرفته شود و به طرف العینی شخصی را بر کناری و دیگری را جایگزین می کنند .

3-لزوم ثبات در مدیریت، اعتماد است ؛ اعتمادی که نشات گرفته از اعتقاد است ، نه اعتقادی که همچون بید به بادی بلرزد.

و حال روی دیگر صحبتمان  با استاندار محترم همدان است، که علیرغم صحبت های ایشان در روز های آغازین مسئولیت خود مبنی  بر ایجاد فضای آرام برای رشد و پیشرفت استان ولی متاٌسفانه شاهد آن هستیم که عملکرد جناحی استانداری در خصوص جا به جایی ریاست دانشگاه پیام  نور،در حالی که منصوب دولت تدبیر و امید بوده و کمتر از چند ماه از مسئولیت ایشان نمیگذشت و زیر پا گذاشتن نیرو های انقلابی موجب نگرانی امت حزب الله شده است. لذا چند سوال از آقای استاندار داریم.

1-چرا استاندار ی به دفتر حزب و اتاق فکر حزب تبدیل شده است ودر راستای اهداف جناحی عمل می کند؟

2-چرا به بهانه های مختلف باعث تشنج و تشویش و رکود علمی و مانع پیشرفت زیر ساختی در دانشگاه میشود و به جای پیشرفت علمی سیاست زدگی در دانشگاه ها رواج میدهد؟

جناب آقای استاندار و رئیس محترم دانشگاه پیام نور کل کشور بهتر است شما و معاونین محترمتان  بدانید جنبش دانشجویی بدون هیچ وابستگی وپیروی از شخص،گروه ، جناح و حزب خاصی حرف حق خود را خواهد زد و هیچ گاه از کسی یا حرکتی حمایت دستوری نمیکند .

ضمنا از زحمات دکتر گلشنی در چند ماه ریاست خود تقدیر و تشکر میکنیم و برای جناب آقای دکتر صفایی آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم در پست ریاست دانشگاه پیام نور استان همدان بتواند به بهترین نحو ممکن عمل کند و شاهد پیشرفت دانشگاه در زمینه های مختلف علمی و فرهنگی اسلامی باشیم و حمایت همه جانبه خود را از ریاست دانشگاه پیام نور مادامی که جنابعالی از خط انقلاب ، امام (ره) و مقام معظم رهبری یعنی همان خط ولایت تخطی نکنید همانند گذشته که از ریاست های پیشین داشتیم ، داریم و خواهیم داشت.

و یک توصیه به جنابتان  سعی کنید در عوض خدمت به دانشجویان ،اساتید،هیئت علمی ،کارمندان دانشگاه پیام نور،اسلام ،انقلاب و خون شهدا خود را درگیر مسیر های انحرافی، فتنه و فتنه گران نکنید که این دنیا فانی است و آنچه باقی است ذات اقدس پروردگار و عمل خداپسندانه شماست.

دیدگاه شما

آخرین اخبار