مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. دى 1393 - 19:47   |   کد مطلب: 14719
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در واکنش به سخنان اخیر شیرزاد، گفت: جای تعجب است که سخنرانی نیروهای انقلابی و ارزشی لغو ولی به افراد خائنی که مخالف پیشرفت علمی کشور هستند در دانشگاه‌ها تربیون داده می‌شود.
ایستادگی در مقابل پیشرفت علمی در مراکز آموزش عالی

به گزارش صدای دانشجو علی عبدی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به سخنان اخیر شیرزاد در رابطه با انرژی هسته‌ای گفت: عجیب نیست که افرادی امثال شیرزاد این اظهارات را داشته باشند، این افراد حرف‌های بزرگان خود را تکرار می‌کنند، بزرگانی که با ادبیات دیگری چنین سخنانی را به زبان می‌آورند.

وی افزود: اینگونه حرف‌ها تازگی ندارد، درست از روزی که ما استقلال خود را به دست آوردیم و سعی کردیم زیربار زور نرویم، همواره افرادی بودند که می‌خواستند مردم را مایوس کنند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای نماد و محور استقلال کشور است، تاکید کرد: این افراد هر بار به بهانه‌های مختلف تلاش کرده‌اند دست‌آوردهای نظام را نادیده بگیرند، امروز نیز به خاطر پیشرفت‌های هسته‌ای نگران شده‌اند، زیرا نمی‌خواهند پیشرفت و استقلال کشور را ببینند.

عبدی ادامه داد: همواره عده‌ای هستند که اعتقادی به قدرت و توان ملت ندارند و می‌خواهند کشور در مقابل دشمنان دست دراز کند.

وی خاطرنشان کرد: شیرزاد و دوستانش خیانت خود را پیش‌تر در مجلس به اثبات رسانده‌اند. در آن زمان پیش از آنکه آمریکا و اسرائیل بخواهند مخالفت خود را با پیشرفت کشور نشان دهند آنها مخالف پیشرفت بودند.

عبدی با بیان اینکه چنین افرادی خائن هستند، تاکید کرد: این افراد با توجه به غفلت وزارت علوم و برخی از دانشجویان اظهارات خود را در دانشگاه‌ها مطرح می‌کنند، جای تعجب است که از سخنرانی‌ نیروهای انقلابی و افراد ارزشی جلوگیری می‌شود ولی افرادی که بارها خیانت خود را ثابت کرده‌اند به راحتی تریبون‌های دانشگاه‌ها را در اختیار گرفته‌اند.

وی گفت: متاسفانه امروز می‌بینیم افرادی که از آمریکا و اسرائیل خائن‌تر هستند بدون هیچ اغتشاشی برنامه‌های خود را در دانشگاه‌ها اجرا می‌کنند ولی از آن طرف سخنرانی‌های نیروهای انقلابی توسط چماق‌داران سیاسی به هم زده می‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار