به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 8. دى 1393 - 20:04   |   کد مطلب: 14738
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا:
نه دی توانست انقلاب را واکسینه کند
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا گفت: نه دی آتشی بود در قلب های محب امام حسین(ع) و انقلاب و رهبری که توانست انقلاب را واکسینه کند.
نه دی توانست انقلاب را واکسینه کند

به گزارش صدای دانشجو محمد علی مرادیان ظهر امروز(دوشنبه) در نشست خبری تشکل های دانشجویی با بیان این که در عاشورا عده ای لاقید و بی تعلق به مذهب و ارزشها، به امام حسین(ع) و اهل بیت و انقلاب توهین کردند گفت: ولی مردم بصیر در نه دی فتنه را تشییع جنازه کردند و نه دی آتشی بود در قلب های محب امام حسین(ع) و انقلاب و رهبری که توانست انقلاب را واکسینه کند.

وی ضمن یادآوری مشکلات 8 ماهه کشور در فتنه 88 افزود: امریکا به دلیل نقض حقوق بشر بعد از فتنه 18 مورد تحریم را علیه جمهوری اسلامی اعمال کرد. فتنه 88 خیانتی علیه پیشرفت کشور بود.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا با بیان این که نظام جمهوری اسلامی یک نظام دارای ایدئولوژی است و نظام های دارای ایدئولوژی را نمیتوان به راحتی از بیرون دستخوش تغییر و آفت کرد گفت: فساد و درگیری درونی باعث تغییر و چالش در نظام های دارای ایدئولوژی میشود و در سال 88 همین اتفاق افتاد و این درگیری درونی باعث شد نظام تا لبه پرتگاه برود.

وی ضمن یادآوری سخنان برخی ها مبنی بر رفع حصر سران فتنه افزود: وقتی در ابتدای دولت آقای روحانی یکی از شعارها می شود رفع حصر این سخنان طبیعی است چرا که یکی از مقدمات رفع حصر کمرنگ کردم نه دی و فتنه 88 است.

مرادیان با اشاره به بحث جدیدی که در استان راه افتاده که گفته میشود در 88 دعوا، دعوای برادری بود، گفت: انگار نه انگار که کسی قیام کرده علیه ارزشها و انقلاب و خون شهدا. فردا نه دی است کارشاخصی که شهرداری برای فضاسازی نه دی در سطح شهر انجام داده چه بوده؟ روابط عمومی استانداری و بقیه نهادهای مرتبط چه برنامه ای برای گرامیداشت این روز داشته اند؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما فعلا به خاطر حفظ وحدت در استان صحبتی نمیکنیم. ولی آنهایی که در صدد هستند فضای استان، فضای تک صدایی به نفع آنها بشود، بدانند که جنبش دانشجویی اگر کارد به استخوان نزدیک بشود حتما وارد روشنگری ابعاد این کار میشود. لغو خیلی از سخنرانی ها و سنگ اندازی ها در ارتباط با نه دی از کارهای این عده است که البته با یک پیام های ظاهری سعی کردند آبروی خودشان را حفظ کنند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار