مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. دى 1393 - 7:47   |   کد مطلب: 14747
جانشین سارمان بسیج دانشجویی کشور خطاب به علی مطهری گفت: کسی که عقل سلیمی داشته باشد نمیتواند اینطور فتنه پنج سال پیش را انکار کند
آقای مطهری کسی که عقل سلیمی داشته باشد نمیتواند اینطور فتنه پنج سال پیش را انکار کند

به گزارش صدای دانشجو دکتر گودرزی صبح دیروز در اجتماع دانشجویان بسیجی استان همدان در دانشگاه بوعلی سینا خطاب به علی مطهری گفت: آقای مطهری کسی که عقل سلیمی داشته باشد نمیتواند اینطور فتنه پنج سال پیش را انکار کند.

وی ضمن انتقاد از سخنان عده ای مبنی بر رفع حصر سران فتنه گفت: آقای مطهری علیرغم اینکه خواسته اش را با مقام معظم رهبری هم مطرح کرده و آقا به ایشان گفتند این حرف را تکرار نکنید هر جا میروند این حرف را تکرار میکنند. جرم سران فتنه خیلی سنگین تر از این هاست.

جانشین سارمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به مخالفت رهبری با پیشنهاد عده ای از مسئولین مبنی بر برخورد قاطع در فتنه 88 گفت: تدبیر رهبری این بود که مردم متوجه بشوند، شرایط برای برگشت متخلفین فراهم بشود رهبری می گفتند مهلت بدهید شرایط فتنه غبار آلود است و مردم دچار اشتباه میشوند باید مهلت داد تا حق خود را نشان دهد فقط نقش خواص در اینجا مهم است و باید نقش خودشان را درست ایفا کنند که متاسفانه ایفا نکردند و خیلی از خواص مردود شدند.

وی با اشاره به حماسه نه دی افزود: مهلت داده شد و نه دی مردم به صحنه آمدند و آن حرکت عظیم حجت را بر همه تمام کرد. خواست مردم  بر همه روشن شد. اینجا جالب است میرحسین و کروبی کار را ادامه میدهند، 17 تا بیانیه میرحسین میدهد که 25 بهمن آخرین بیانیه میرحسین است.

گودرزی در ادامه گفت: طبق همان قانونی که دادگاه داریم و مجازات داریم، طبق همان قانون شورای عالی امنیت ملی هم داریم و مصوبات این شورا قانونی است و برای همه لازم الاتباع است و در همه کشور ها هم همینطور است و این نهاد را دارند. پس از نه دی شورای عالی امنیت ملی تصمیم بر حصر سران فتنه گرفت که حداقل ترین مجارات برای این دو نفر حصر خانگی است.

وی ضمن انتقاد به سخن برخی مبنی بر رفع حصر گفت: چرا میگویید حصر غیر قانونی است؟ حصر مصوبه شورای عالی امنیت ملی است و کاملا قانونی.

جانشین سارمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به واکنش عده ای نسبت به دادگاه برخی از یاران و نزدیکان سران فتنه گفت: شماها که دادگاه این چند نفر را قبول ندارید چطور میگویید میرحسین و کروبی دادگاهی شوند؟ چه تضمینی هست در صورت دادگاهی شدن و اعتراف میرحسین و کروبی، دوستانشان نگویند اینها تحت فشار اعتراف کردند و ما این دادگاه را قبول نداریم. شما صداقت ندارید.

وی با اشاره به اعلام پیروزی میرحسین قبل از شمارش آراء، دیدار خاتمی با سوروس، آموزش خبرنگاران در امارات چند ماه قبل از انتخابات و کشته سازی ها گفت: از صد بند دستور العمل های جین شارپ برای انقلاب رنگی هشتاد بند را میرحسین  و کروبی و دوستانشان انجام دادند این ها همه نشان میداد دعوا دعوای احمدی نژاد میرحسین نبود.

گودرزی با اشاره به مطرح شدن تقلب در انتخابات توسط فتنه گران گفت: فیلمی که تاج زاده میگوید خودم معاونت وزارت کشور بودم در سیستم انتخاباتی ایران امکان تحقق یازده میلیون  تقلب وجود ندارد موید این مطلب است که تقلب بهانه فتنه بوده ولی این دروغ را طوری مطرح کردند که عده ای از عوام در روزهای اول پس از انتخابات باور کردند.

وی ضمن اشاره به دادگاه های تشکیل شده و اعترافات برخی از داخلین در فتنه و تفحص مجلس گفت: 60 موسسه اروپایی و امریکایی نشسته بودند برای فتنه 88 و انقلاب رنگین طراحی کرده بودند.

جانشین سارمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به کشته شدن 30 نفر در حوادث 88 و ازبین رفتن امنیت و آرامش عمومی برای 8 ماه در کشور گفت: به فتوای خود آقای منتظری که مرجع اینها شده است مفسد فی الارض کسی است که در جامعه رعب و وحشت ایجاد کند. 8ماه درگیری جرم کمی است؟

وی با اشاره به جرم بزرگ سران فتنه وخسارات چند میلیاردی به اموال عمومی گفت: اینکه ما دشمن شاد شدیم و دشمنان ما امیدوار شدند، اینکه تحریم ها بلافاصله بعد از فتنه شروع میشود اینها جرم کمی است؟

گودرزی در ادامه گفت: امام به ما معیاری دادند که هرجا دیدید امریکایی ها و دشمن برای شما دارند کف میزنند بدانیم را را اشتباه میرویم. مگر دوستان اصلاحاتی ما دم از خط امام نمیزنند؟ حرف های امام درباره دشمن ولایت فقیه و عاشورا چیست؟

وی با اشاره به مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات 88 گفت: این مظلومیت نظام اسلامی و مردم است که 85 درصد مشارکت که میتوانست پله جهشی باشد برای نظام اسلامی، 8 ماه ما را زمین گیر کرد.

جانشین سارمان بسیج دانشجویی کشور در ادامه گفت: همه اصلاح طلب ها مشکل ندارند. فتنه گر یک بحث است اصلاح طلب بحث دیگر، ولی فتنه گرها از دل اصلاح طلب ها بیرون آمدند.

وی در پایان اعلام کرد: فتنه خط قرمز است، چرا که جرمی سنگین تر از قیام علیه قانون و مردم نیست. حتما می ایستیم و تا قیام قیامت فتنه هست و خط قرمز خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار