مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. بهمن 1393 - 15:22   |   کد مطلب: 14805
رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا همدان با اشاره به اینکه برای حرکت به سمت دانشگاهی جامع، طرح راهبردی جامع دانشگاهی در مرکز بوعلی سینا تدوین شد، گفت: دانشگاه بوعلی‌سینا در ۴۰ سال اخیر از نظر علمی از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است.
دانشگاه بوعلی سینا

به گزارش صدای دانشجو، منصور غلامی رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا همدان گفت: از منظر دانشگاهیان وحدت حوزه و دانشگاه در سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است.

‌وی اظهار کرد: دانشگاه بوعلی‌سینا امسال چهلمین سال تأسیس خود را می‌گذراند اما به اندازه این 40 سال توسعه فیزیکی متناسبی نداشته ولی در مقابل از رشد علمی قابل توجهی بهره‌مند شده است.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا همدان افزود: توسعه فیزیکی دانشگاه بوعلی با تأخیر حرکت می‌کند و برای رسیدن به رشد جسمی نیاز به مساعدت دولت و رئیس جمهور دارد.

وی گفت: دانشگاه بوعلی‌سینا از نظر شاخص‌های وزارت علوم و تحقیقات، جزء دهمین دانشگاه جامع کشور به شمار می‌آید و در بخش‌های خاص به ویژه در مراکز استنادی معتبر از جایگاه خوبی برخوردار است.

غلامی اظهار کرد: با توجه به موفقیت‌هایی که دانشجویان این دانشگاه در سطح علمی کسب کرده‌اند به جرأت می‌توان گفت جایگاه علمی دانشگاه بوعلی‌سینا در کشور شناخته شده است.

وی افزود: دانشگاه بوعلی سینا با مراکز صنعتی ارتباط مستقیم دارد و دانشجویان و اساتید نیز با ارائه مقالات متعدد علمی زمینه ارتقای جایگاه علمی این دانشگاه را بیش از پیش فراهم کرده‌اند.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا همدان گفت: برای اینکه از دانشگاه جامعی بهره‌مند شویم طرح راهبردی جامع دانشگاهی این دانشگاه تدوین شده و سعی داریم دانشگاه جامعی را برای رفع مشکلات استان پیاده کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار