مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. بهمن 1393 - 8:35   |   کد مطلب: 14878
ارسال به دوستان دبیر جنبش مردمی فدائیان حضرت محمد(ص)
اقدامات خودجوش و نوآورانه مردم همدان در دفاع از پیامبر خوبی‌ها
دبیر جنبش مردمی فدائیان حضرت محمد(ص) در همدان از اقدامات خودجوش و نوآورانه مردم همدان در دفاع از پیامبر خوبی‌ها خبر داد.
پیامبر

به گزارش صدای دانشجو، غلامرضا فریدونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه غرب، اظهار کرد: استکبار جهانی با طراحی توطئه اسلام‌هراسی در جهان، به دنبال تخریب چهره پیامبر اسلام بود ولی نه تنها با واکنش گسترده و به موقع مسلمانان دنیا مواجه شد که نتیجه عکس از اقدام غیرانسانی خود گرفت.

وی افزود: بعد از انتشار کاریکاتورهای زنجیره‌ای نشریه معلوم‌الحال شارلی ابدو، میزان ارادت و محبت مسلمانان و حتی غیر مسلمانان به حضرت محمد(ص) افزایش یافته است.

دبیر جنبش مردمی فدائیان حضرت محمد(ص) در همدان با اشاره به راه‌اندازی این جنبش در دارالمومنین، مردمی بودن آن را شاخصه ویژه آن برشمرد و گفت: با راه‌اندازی این تشکل به دنبال ساماندهی اقدامات مردمی و جهت دادن آن در مسیر راهبردی، بودیم و به لطف خدا فعالیت‌های خوبی در این راستا صورت گرفت.

وی قرائت زیارت خاصه حضرت محمد(ص) در روزهای شنبه طی سه هفته متوالی در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات دولتی بعد از نمازهای یومیه را یکی از اقدامات این جنبش عنوان کرد و با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته بیان کرد: سر دادن دسته‌جمعی اذان توسط مردم استان و خلق صحنه‌های دیدنی در حمایت از حضرت رسول(ص) از سوی صنوف مختلف به اقتضای کارشان نیز در همین راستا انجام شد.

فریدونی ادامه داد: تاکسیرانان با پرچم‌های «ما عاشق محمدیم» و صنف قنادان با نوشتن نام‌های مبارک حضرت پیامبر(ص) بر روی شیرینی‌ها و سایر صنوف هر یک به شکلی در پی آن بودند که به نحوی عشق و محبت خود را به رسول گرامی اسلام به رخ دشمنان بکشند.

*طنین نوای زیبای «لبیک یا رسول‌الله» همزمان با شب 22 بهمن

وی برگزاری جشنواره زمستانی به همت میراث فرهنگی به نام پیامبر رحمت را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: در ادامه این اقدامات شهرداری گل تپه میدان اصلی شهر را به نام پیامبر(ص) مزین کرد، نشریات محلی استان لوگوی خود را تغییر دادند و آرم «ما عاشق محمدیم » را در آن گنجاندند و هزاران نوآوری از این قبیل توسط مردم به وقوع پیوست.

دبیر جنبش مردمی فدائیان حضرت محمد(ص) یادآور شد: راهپیمایی نمازگزاران بعد از نماز جمعه در محکومیت توهین به نبی مکرم اسلام، اقدام خودجوش گروهی از جوانان برای ماشین‌نویسی با عنوان لبیک «یا رسول‌الله» و اشعار مداحان بسیجی در مدح پیامبر اعظم اسلام نمونه‌هایی از فعالیت‌های مردم بود.

وی با قدردانی از حمایت‌های شورای شهر و شهرداری همدان گفت: این مجموعه در یک حرکت جهادی و سریع تقاطع غیر همسطح در حال احداث بعثت را به نام پیامبر اعظم نامگذاری کرد و بنرهای زیادی را با همین مضمون در سطح شهر به ویژه در مقابل مساجد استان نصب کرد.

فریدونی با دعوت گسترده آحاد مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیان داشت: امسال نیز همانند سال‌های قبل مردم بیدار و زمان‌شناس کشور، یکپارچه و به فرمان مقام عظمای ولایت، در راهپیمایی شرکت خواهند کرد و علاوه بر سر دادن شعارهای کوبنده ضد استکباری، انزجار خود را از توهین به مقدسات ادیان اعلام خواهند کرد.

وی در پایان سخنانش افزود: انتظار این است امسال در شب 22 بهمن مردم همراه با شعار «الله اکبر»، نوای زیبای «لبیک یا رسول الله» را نیز در فضای ایران اسلامی طنین‌انداز کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار