مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. بهمن 1393 - 9:06   |   کد مطلب: 14883
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان همدان
امروز چالش اصلی دنیا مذاکره با دولتمردان جمهوری اسلامی ایران است
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان همدان گفت: چالش اصلی دنیا مذاکره با دولتمردان جمهوری اسلامی ایران است که طرحی نو در دنیا برمی¬اندازند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان همدان

به گزارش صدای دانشجو، حجت الاسلام مصطفی رستمی در نشست ستاد اقامه نماز در دانشگاه ها استان همدان که با حضور روسا و مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان همدان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد گفت: امروز با افتخار اعلام می کنیم که نماز جماعت در دانشگاه ها از نظر شور و شعور در سطح بالایی برگزار می گردد.

وی افزود: تعدد برگزاری نماز جماعت، حضور جوانان و فرهیختگان در نماز در دانشگاه ها رکورد بسیار قابل تاملی است.

رستمی با اشاره به ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران فصل نوین در تاریخ بشریت ایجاد کرد.

وی با اشاره به سخنان یکی از مقامات سازمان جاسوسی آمریکا "سیا"اظهار کرد: آنها بارها اعلام کرده اند که در طول این 36 سال ما با یک دولت روبه رو نبوده ایم بلکه همچنان انقلاب در ایران پابرجاست.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان همدان گفت: امروز چالش اصلی دنیا مذاکره با دولتمردان جمهوری اسلامی است و دولت مردانی که به آنها افتخار می کنیم به خاطر طرح نویی که در می اندازند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این نشست گفت: خوشبختانه اهتمام به اقامه نماز در دانشگاه آزاد اسلامی همدان بسیار جدی است و این دانشگاه در این باره مورد تقدیر گرفته است.

سعید جامه بزرگی افزود: امیدوارم تمامی دانشگاهیان همچون سالیان قبل با شور و حرارتی خاص در راهپیمایی یوم ال... 22بهمن حضور پیدا کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار