مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. اسفند 1393 - 0:10   |   کد مطلب: 14947
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا از رموز حفظ انقلاب است گفت: شهدای ایران با تأسی از ولی فقیه راه رسیدن به کمال و برتری را پیدا کردند و با انتخاب مسیر شهادت پیروز این دنیا شدند.
علی آقامحمدی

به گزارش صدای دانشجو به نقل از فارس ، علی آقامحمدی امشب در یادواره شهدای شلمچه در همدان با اشاره به برگزاری این یادواره اظهار داشت: بسیار مسرت‌بخش است که از اتمام جنگ تا به امروز این یادواره به صورت مداوم هر ساله برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مداوم این یادواره نشان از حقانیت راه شهدا دارد زیرا عزت و امنیت امروز کشور مرهون خون شهدایی است که به هل من ناصر ینصرنی حسین زمان خود لبیک گفتند و تا آخرین نفس، پای ولایت ماندند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در چند سال گذشته شاهد برگزاری یادواره‌های متعدد در سطح جامعه بوده‌ایم زیرا در این برهه از زمان جامعه ما ارزش یادواره‌های شهدا را فهمیده‌ و می‌داند برگزاری این یادواره‌ها از رموز حفظ انقلاب است.

وی بیان داشت: شهدای ایران با تأسی از امام امت و ولی فقیه راه رسیدن به کمال و برتری را پیدا کردند و با انتخاب مسیر شهادت پیروز این دنیا شدند.

آقامحمدی جایگاه مردم و ایثارگران همدان را در جامعه والا خواند و تصریح کرد: مردم استان همدان با تقدیم صدهزار ایثارگر، 8 هزار شهید، 17 هزار جانباز و یک‌هزار آزاده جایگاه والایی در کشور دارند.

وی ادامه داد: مردم همدان از آغازین روزهای دفاع مقدس تا اتمام آن حضور فعالی در جبهه‌ها داشتند به طوری که این استان قریب به 100 هزار ایثارگر را روانه جبهه‌ها کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه راه شهدا را واجب دانست و افزود: شهدای ما منشأ قدرت و عزت و کمال خود را از خداوند داشتند و به درستی در راه رسیدن به حضرت حق گام برداشتند زیرا با پروردگار خود معامله کرده بودند.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی در زمان حال به جای طلب کمال از خداوند به دنبال پارتی و نفوذ می‌گردند و این یک اشتباه بزرگ است.

آقامحمدی تصریح کرد: شهید سعید دوروزی این عکاس هنرمند جمله بسیار زیبایی را نقل کرده که می‌گوید "ابرقدرت فقط خداست" و این مطلب نشان‌دهنده این است که باید از خدای خویش طلب کرد.

وی افزود: خداوند متعال به تمام امور آگاه است و هیچ اتفاقی در عالم هستی بدون خواست حضرت حق رخ نمی‌دهد؛ این عده بدانند حتی اگر با پارتی به قدرت برسند زمان آن بسیار اندک است زیرا این قدرت‌ها شاید امروز باشد و فردا نباشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: باید نسبت به کارهای ناقصی که در خدمت به مردم و پایداری انقلاب کرده‌ایم از خدای منان توبه بجوییم زیرا نمی‌توانیم از مسئولیتی که بر گردن ما بوده فرار کنیم و باید پاسخگوی اعمال خود باشیم.

وی با بیان تفاوت‌های شهدا با غیرشهدا خاطرنشان کرد: زمان فرا رسیدن مرگ، دست خداست و این ما هستیم که نوع مرگ خود را در اختیار داریم و باید با الگوبرداری از شهدا مسیر حقیقت را پیدا کرده و به شهدا نزدیک‌تر شویم.

آقامحمدی ادامه داد: تفاوت شهدا با غیرشهید در این است که شهید خود را به خدا متصل کرده و غیرشهید به نقطه‌ای تکیه زده که همان نقطه به جایی متصل نیست و پایانی جز نابودی ندارد.

وی تاکید کرد: نفوذ شهدا در نزد خداوند بیشتر از نفوذهای دیگر است که امید می‌رود با استفاده از شهدا و نفوذ آنها به خداوند اتصال پیدا کنیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار