مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. اسفند 1393 - 10:04   |   کد مطلب: 15013
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: و هر کسی که هر جرمی انجام داده باشد باید به جرم آن رسیدگی شود و فرقی نمی‌کند فرد خاطی فقیر، پولدار، دولتی، غیر دولتی ، آقازاده و یا غیر آازاده باشد.
علی نعمت چهاردولی

به گزارش صدای دانشجو،علی نعمت چهاردولی در گفت‌وگو با خبرنگارملایری‌ها صدور حکم مهدی هاشمی را نشان دهنده عزم جدی برخورد با مفسدان دانست و اظهار کرد: مهمترین پیام این حکم این است که فساد، فساد است و فرقی نمی‌کند از طرف چه کسی انجام شده باشد و باید ح به حق دار برسد.

وی افزود: اجرای حق آقازاده و غیر آقازاده نمی‌شناسد و هر کس هر جرمی اجام داده و مشکلی به وجود آورده باشد وظیفه قوه قضاییه برخورد با مجرمان است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه برای اجرای قانون نباید بین هیچ کسی تبعیض قائل باشد و هر که هر جرمی انجام داده باشد باید به جرم آن رسیدگی شود و فرقی نمی‌کند فرد خاطی فقیر، پولدار، دولتی، غیر دولتی ،آقازاده و یا غیر آقازاده باشد.

وی گفت: قوه قضاییه در رسیدگی نباید از جرم کسی بگذرد و نباید تعلل کند و با رسیدگی به موقع اجازه سوء استفاده کسی در خارج و داخل را ندهد.

چهردولی افزود: کسانی که در خارج جو درست کرده اند به فکر منافع ما و نگران حقوق بشر نیستند بلکه قضد ضربه زدن به  نظام و نگران  جایگاه نظام اسلامی ایران هستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار