به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 26. اسفند 1393 - 10:08   |   کد مطلب: 15014
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با مفسدان قتصادی و کسانی که آگاهانه و با غرض قانون را زیر پا می‌گذارند با اشد مجازات برخورد شود.
احمد آریایی نژاد

به گزارش صدای دانشجو،احمد آریایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌هابا اشاره به صدور حکم مهدی هاشمی اظهار کرد: صدور حکم مفسدان اقتصادی و مهدی هاشمی از دو جنبه منفی و مثبت قابل بررسی است.

وی افزود: عزم برخورد قاطع قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی و مفاسد همراه آن و مستثنی نبودن هیچ کس حتی آقا زاده‌ها در برابر قانون از نکات مهم و مثبت این صدور حکم است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: این حکم نوید این را می‌دهد که قانون برای همه یکسان بوده و همه باید در برابر قانون گردن خم کنند و کسی خارج از محدوده قانون نمی‌تواند عمل کند.

وی گفت: یکی از نکات منفی این رای برخورد با ملاطفت بوده و باید با مفسدان اقتصادی و کسانی که آگاهانه و با غرض قانون را زیر پا می‌گذارند با اشد مجازات برخورد شود.

آریایی نژاد گفت: این اقدام قوه قضاییه شروعی برای برخورد با تمام مفسدان بوده و نوید حرکت به سمت سلامت اداری سالم و استثنا نبودن کسی از قانون را می‌دهد.

وی افزود: کسانی هم که با مفسدان اقتصادی همراهی کرده اند چه در خارج از کشور و چه در داخل کشور باید بدانند که از دست قانون نمی‌توانند فرار کنند و از طریق قوانین بین المللی با آنها نیز برخورد خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار