مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. ارديبهشت 1394 - 4:59   |   کد مطلب: 15173
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی استانی شدن انتخابات مجلس را اجحاف در حق شهرهای کوچک دانست.

به گزارش صدای دانشجو، "احمد آریایی نژاد" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)_منطقه همدان، اظهار کرد: استانی شدن انتخابات موجب ایجاد اجحاف در حق مردم شهرهای کوچک می شود چرا که فردی که کاندیدای نمایندگی در شهرستانهای کوچک مانند اسدآباد است باید رای لازم را علاوه بر شهرستان اسدآباد از مردم همدان کسب کند در حالیکه مردم همدان شاید شناخت لازم را از آن فرد نداشته باشند.

وی افزود: فردی که کاندیدای نمایندگی مجلس در شهری کوچک است شاید توان لازم برای تبلیغات را در مرکز نداشته باشد بنابراین در این صورت این طرح ابهامات زیادی دارد که امید است شورای نگهبان این طرح را رد کند.

آریایی نژاد با بیان اینکه من با اجرای این طرح مخالف هستم، گفت: کلیات این طرح در مجلس پذیرفته شده اما بر روی جزئیات بحث های زیادی وجود دارد که در نهایت مجموعه شورای نگهبان تصمیم نهایی را برای اجرا و یا رد این طرح خواهد گرفت.

وی گفت: استانی شدن انتخابات به این معنا نیست که از تعداد نمایندگان در استان کاسته شود و تفاوتش با سایر انتخابات این است که مردم مرکز هر استان می توانند در رای مردم شهرستانهای اطراف تاثیر بگذارند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار