مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. فروردين 1394 - 0:53   |   کد مطلب: 15048
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از دولت انتظار همدلی و همزبانی واقعی دارند.
احمد آریایی‌نژاد

به گزارش صدای دانشجو، احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب بیان کرد: ایشان با در نظر گرفتن اوضاع داخلی کشور و مسائل جهانی عناوین مختلفی را برای نامگذاری سال انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب شعار هر ساله مقام معظم رهبری ادامه شعار سال‌های گذشته است گفت: مقام معظم رهبری سال 93 را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کردند که بر این اساس فرهنگ به عنوان زیربنای همه امور محسوب می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال نیز از سوی ایشان سال همدلی و همزبانی ملت و دولت نام گرفته است، عنوان کرد: ملت ایران باید با تقویت فرهنگ همدلی و همزبانی بین خود و دولت مشکلات را حل کرده و اجازه ندهند دشمن هیچ فاصله‌ای بین دولت و ملت ایجاد کند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نیز باید با اصلاح برخی از امور و مسائل، همدلی خود را با ملت حفظ کند افزود: خدمت به مردم بزرگترین افتخار در نظام اسلامی است و مسئولان دولت نیز باید به این امر مهم توجه داشته باشند.

آریایی‌نژاد با اشاره به اینکه برنامه‌‌ریزی‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب باید در صدر کار مسئولان در امور کشور باشد تصریح کرد: هدف مسئولان و نمایندگان مردم باید رفع مشکلات اقتصادی مردم و جلوگیری از بروز مشکلات جدید باشد.

وی بیان کرد: مردم از دولت انتظار همدلی و همزبانی واقعی دارند و اگر می‌خواهیم به شعار رهبری جامه عمل بپوشانیم باید صداقت، درستی و شفاف‌سازی امور در دولت برای مردم وجود داشته و دولت خود را از مردم جدا نداند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر کس در نقش خود باید برای رسیدن به هدف تلاش کند خاطرنشان کرد: هدف دولت و ملت برای حفظ نظام در مقابل دشمن یک هدف واحد است و همه ما برای رسیدن به آن باید تلاش کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار