مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. فروردين 1394 - 17:46   |   کد مطلب: 15137
فرماندار همدان از برخورد جدی با خودروهای عرضه قلیان در بلوار ارم همدان خبر داد
علی تعالی

به گزارش صدای دانشجو به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، علی تعالی ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان همدان با اعلام رضایتمندی از عملکرد مرکز بهداشت در تعطیلات نوروز اظهار کرد: اگر برخورد با متخلفان و بازرسی‌ها به صورت مستمر ادامه یابد به طور حتم وضعیت بهداشتی خوبی را در شهرستان شاهد خواهیم بود.

وی گفت: با توجه به بازرسی مرکز بهداشت از باغ‌رستوران‌ها و اعلام اخطار نسبت به تعمیر و بازسازی فاضلاب آن‌ها شاهد وضعیت خوبی در این حوزه هستیم.

در مسیر گنجنامه با مشکلات زیادی مواجه هستیم

فرماندار همدان با تأکید بر اینکه در مسیر گنجنامه با مشکلات زیادی مواجه هستیم، عنوان کرد: علاوه بر مشکل رستوران‌ها در این مسیر باغاتی هم هستند که مشکل فاضلاب دارند.

وی افزود: باید اسامی این باغات و رستوران‌ها مشخص شود تا به وضعیت بهداشتی آنها رسیدگی کنیم.

تعالی عنوان کرد: اسامی روستاهایی که آب آن‌ها کلرزنی نمی‌شود تهیه شده و به فرمانداری داده شود تا پیگیر امور باشیم.

وی افزود: با توجه به مشکلات سال گذشته در آبیاری محصولات و سبزیجات با آب فاضلاب، که با 17 مورد تخلف نیز برخورد شد، امسال با توجه به آغاز کاشت محصولات باید یک تیم بازرسی متشکل از مرکز بهداشت، فرمانداری و کشاورزان و... برای مقابله با این موضوع تشکیل شود.

فرماندار همدان در ادامه از برخورد جدی با خودروهای عرضه قلیان در بلوار ارم همدان خبر داد و اظهار کرد: رانندگان خودروهای متخلف مشخص شوند تا در صورت عدم توجه به اخطارهای مرکز بهداشت مبنی بر جمع‌آوری قلیان با کمک دستگاه قضا با آنان برخورد شود.

وی با درخواست انتقال اجرای برنامه زنگ سلامت از مدرسه فاطمه‌الزهرا(ع) واقع در منطقه سعیدیه به جنوب شهر، گفت: نباید تمرکز اجرای برنامه‌های فرهنگی، در مناطق بالای شهر باشد.

تعالی افزود: با اجرای این برنامه در پایین شهر فرصتی برای مسئولان ایجاد می‌شود تا در جریان مشکلات این مناطق قرار گیرند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار