به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 4. ارديبهشت 1394 - 15:46   |   کد مطلب: 15158
دوهفته مانده به آغاز نمایشگاه کتاب؛
بن کارت دانشجویی تمام شد؟!
دوهفته مانده به برگزاری نمایشگاه کتاب، ظرفیت فروش بن نمایشگاه کتاب تکمیل شد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، پایگاه اینترنتی ثبت نام بن کتاب (سامانه توزیع بن کارت دانشجویی) در پیامی که پس از آغاز مرحله ثبت نام بر روی صفحه قرار داده است نوشته است: ظرفیت فروش بن کتاب تکمیل شد و فعلا امکان خرید بن وجود ندارد!

این درحالی است که مسئولان پیشتر از ثبت نام بن کارت های دانشجویی تا روز آغاز نمایشگاه خبر داده بودند.

همچنین اعلام شده بود که دانشجویان تمام دانشگاه ها می توانند بن کتاب دریافت کنند و دانشجویان دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی از این مسئله مستثنی نیستند. 

اگرچه انتقاداتی چون عدم همخوانی میزان بن کارت با قیمت کتاب های رشته های مختلف همچنان وجود دارد و دانشجویان معتقدند که به تناسب رشته هزینه ای که برای هر دانشجو تخصیص می یابد باید با قیمت کتاب های همان رشته همخوانی داشته باشد، اما با این همه بسیاری از دانشجویان همین میزان هزینه تخصیص داده شده را غنیمت می دانند و برای ثبت نام بن کارت دانشجویی اقدام می کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و طبق اعلام پیشین زمان ثبت نام از 29 فروردین تا قبل از برگزاری نمایشگاه و از طریق سامانه ثبت نام  بن کارت دانشجویی به آدرس bon.tibf.ir و همچنین زمان توزیع کارت‌ها از 13 اردیبهشت تا پایان نمایشگاه 26 اردیبهشت است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار