مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. ارديبهشت 1394 - 8:24   |   کد مطلب: 15249
مجمع سالانه اعضای جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا، انتخابات اعضای شورای مرکزی و هیأت نظارت این تشکل برگزار شد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از خبرگزاری دانشجو، این مراسم که با حضور پرشور اعضای جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همراه بود در روز دوشنبه  21 اردیبهشت ماه باتلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی در سالن شهید چمران دانشکده علوم پایه دانشگاه برگزار شد.

در ابتدا مستند روزهای خرداد در این مجمع اکران و سپس پرفسور زلفی گل ریاست اسبق دانشگاه بوعلی سینا، حجت الاسلام رستمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دکتر عروتی معاون فرهنگی و اجتماعی به سخنرانی پرداختند.

همچنین  آقای محمد علی مرادیان دبیر جامعه اسلامی دانشجویان به تشریح فعالیت های جامعه اسلامی دانشجویان در سال گذشته پرداخت، در ادامه کاندیداهای عضویت در شورای مرکزی و هیئت نظارت به تشریح فعالیت های گذشته و برنامه های آینده خود پرداختند.

پایان فرآیند انتخابات با انجام رأی گیری همراه بود که از بین حدود 300  رأی مأخوذه،  اعضای  شورای مرکزی به شرح زیر انتخاب شدند؛

 برادران:

امیر موسیوند؛

علی روزبهانی؛

محمد رضا شیری مشعوف؛

موسی کشاورز؛

سید میلاد ترابی؛

جعفر سالاری انجام؛

خواهران:

خانم فاطمه پایدار؛

خانم فاطمه بیگ جانی؛

خانم مریم کاظمی؛

 

همچنین در انتخابات هیئت نظارت نیز آقایان امیر حاجی بابایی و علی رضا شهبازی با اکثریت آراء به عنوان اعضای هیئت نظارت انتخاب شدند. شایان ذکر است دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا و مسئولین واحد ها در اولین جلسه شورای مرکزی مشخص خواهند شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار