مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. آبان 1393 - 23:04   |   کد مطلب: 14485
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در گفت و گو با صدای دانشجو:
گردانندگان وزارت علوم کسانی غیر از وزیر علوم هستند
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا گفت: باید در نظر داشته باشیم که گردانندگان وزارت علوم کسانی دیگر هستند و وزیر در این وزارت خانه حکم هماهنگ کننده را دارد و آنقدری جای ابراز نظر شخصی را ندارد.
جامعه اسلامی دانشجویان

محمد علی مرادیان  درباره معرفی دانش آشتیانی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به خبرنگار صدای دانشجو گفت: این دولت اهل عملیات روانی است حتی آقای رییس جمهور هم به این توانایی اذعان داشتند.

وی در ادامه افزود: شما نگاه کنید ببینید با فداکردن یک وزارت خانه به اسم علوم  و جلب توجه برای رسانه ها مابقی وزارت خانه ها که حتی شاید از وزارت  علوم هم وضعشان وخیم تر باشد در کمال آرامش دارند به کار خود ادامه می دهند و سکان انتقادات و توجه مجلس معطوف به این وزارت خانه شده است با اینکه تا قبل از این انتقاداتی به مراتب مهم تر نسبت به وزارت صنعت، امورخارجه و فرهنگ در مجلس مطرح شده بود درواقع دولت کارگزارانی با عملیات روانی در وزارت علوم آنقدر سر مجلس را شلوغ کرده است که مجلس وقت رسیدگی به تخلفات و کم کاری بقیه وزارت خانه ها را نداشته باشد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا خاطر نشان کرد: قطعا عدم ثبات مدیریتی یک وزارت خانه باعث عدم آرامش می شود اما باید در نظر داشته باشیم که گردانندگان وزارت علوم کسانی دیگر هستند و وزیر در این وزارت خانه حکم هماهنگ کننده را دارد و آنقدری جای ابراز نظر شخصی را ندارد.

وی در ادامه با اشاره به خبر استعفای  آقای میلی  منفرد گفت: دلیل این استعفا هم باز برمیگردد به عملیات روانی دولت علیه مجلس و فدا کردن اشخاص  در جریان سیاسی کارگزاران برای تحقق اهدافشان. درواقع حال که کارد به استخوان رسیده و دولت باید تا ۲۹آبان وزیری را برای وزارت خانه منسوب کند با این نوع استعفا ها قصد دارد ذهن ها را به سمتی ببرد که مجلس قصد کارشکنی دارد و عملیات روانی جدیدی را کلید بزند اما دولت باید در حال حاضر به خاطره سطح علمی دانشگاه ها منطقی تر و منصفانه تر تصمیم بگیرد و انتخاب کند زیرا قطعا نظام و دانشگاه و هزاران دانشجو در این عملیات روانی آسیب می بینند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار