مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. ارديبهشت 1394 - 12:28   |   کد مطلب: 15269
امام جمعه همدان در پاسخ به اظهارات گفت: امروز تشت رسوایی آمریکا به زمین افتاده و جزو منفورترین حکومت‌های دنیاست بعد برخی سنگ آمریکا را بر سینه می‌زنند.
امام جمعه همدان

به گزارش صدای دانشجو به نقل از خبرگزاری فارس از همدان آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه همدان اظهار داشت: اهمیت مبعث آنچنان که باید برای ما جا نیفتاده است و باید فلسفه مبعث برای مردم به صورت دقیق و درست تبیین شود.

وی گفت: مبعث از آنجایی آغاز می‌شود که بعد از دوران طولانی و بعد از ظهور پیامبران اولی‌العزم یک دوران جدایی و فترت پیش می‌آید که مردم در این میان از حقیقت و دین جدا شده و فاصله گرفتند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: در این دوران، بلاهای زیادی مردم را گرفتار کرده بود که خداوند برای نجات آنها از این وضعیت، پیامبر (ص) را برای درمان درد بشریت مبعوث کرد.

محمدی با اشاره به سخنان اخیر صادق زیباکلام در همدان گفت: سخنرانی این فرد بسیار مغرضانه بوده و نظام را زیر سئوال برده است.

امام جمعه همدان در پاسخ به اظهارات زیباکلام عنوان کرد: مردم ما صدها هزار شهید ندادند که تریبون را در اختیار امثال شما بگذارند.

وی خطاب به زیباکلام ادامه داد: نصیحت من به شما این است که این کار را نکنید چون سخنان شما به‌ نفع هیچ کس نیست.

محمدی خاطرنشان کرد: ما به هزار جان کندن آرامش را در جامعه حفظ می‌کنیم بعد شما می‌آیید و همه چیز را به هم می‌زنید و تنش ایجاد می‌کنید؛ این سخنان و کارهای شما کجای همدلی و همزبانی است.

وی افزود: امروز تشت رسوایی آمریکا به زمین افتاده و جزو منفورترین حکومت‌های دنیاست بعد برخی سنگ آمریکا را بر سینه می‌زنند آیا این چیزی جز غرض‌ورزی است؟

امام جمعه همدان بیان داشت: امروز حکام آل‌سعود به دنبال کمک گرفتن و خرید بمب اتم هستند و اینجاست که باید ببینیم چقدر به خفت و خواری افتادند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار