مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. مرداد 1394 - 7:51   |   کد مطلب: 15387
حمله تعدادی از تروریست های تجزیه طلب خوزستان به محل برگزاری نشست نفتی ایران و بریتانیا در لندن خبری بود که شبکه اطلاع رسانی رهیاب در بحبوحه مذاکرات هسته ای ایران و 5+1منتشر کرد.

 

 به گزارش صدای دانشجو به نقل از رهیاب نیوز:حمله تعدادی از تروریست های تجزیه طلب خوزستان به محل برگزاری نشست نفتی ایران و بریتانیا در لندن خبری بود که شبکه اطلاع رسانی رهیاب در بحبوحه مذاکرات هسته ای ایران و 5+1منتشر کرد.

در جزئیات این خبر آمده بود: "در این  حمله اعتراض آمیز که توسط یکی ازگروه های تروریستی برنامه ریزی شده بود،شماری از بریتانیایی ها از جمله «دانیل برت» و «پیتر تاچل» حضور داشتند."
طی یکسال گذشته این پایگاه خبری با انتشار مطالب متعددی از نقش ویژه دنیل برت مهره "mi6" در گروه های تجزیه طلب پرده برداشت و با ارائه اسنادی مدیریت این تروریست ها توسط سرویس های جاسوسی انگلیس را ثابت کرد.
اما دیگر انگلیسی معترض به نشست نفتی ایران و بریتانیا "پیتر تاچل" نماینده سابق پارلمان بریتانیا می باشد که اصالتا استرالیایی تبار است و طی سال های گذشته درعضویت حزب سبزهای بریتانیا قرار داشته است.
"پیتر تاچل"  در انگلستان به سبب فعالیتهای بسیار زیادش در زمینه همجنسگرایی و دوجنسگرایی توانسته به عنوان یک فعال به اصطلاح حقوق بشری  شهرت زیادی کسب کند.
گفته می شود تاچل 61 ساله از سن 17سالگی متوجه تمایلات همجنسگرایانه خود شده است به همین خاطر از همان زمان برای گسترش این فرهنگ فاسد از هیچ کوششی فروگذار نکرده است به نحوی که می توان بیشتر دستاوردهای همجنسگرایان بریتانیا از جمله لایحه ازدواج مردان همجنسگرا که طی سال های اخیر در مجلس اعیان این کشورتصویب شده و به تأیید ملکه رسیده را نتیجه فعالیت های وی دانست.

تاچل از جمله افرادی است که خود را حامی تروریست های تجزیه طلب خوزستان و در این زمینه مطالبی نیز در رسانه های معتبر انگلیس از جمله تایمز و گاردین منتشر کرده است گفته می شود  وی شش کتاب و ده ها مقاله منتشر شده دارد.
تصاویر منتشر شده از اعتراض به نشست شرکت های نقتی ایران و بریتانیا حاکی است در حالی که تعداد معترضین به اندازه انگشتان دست نمی رسد"تاچل" با در دست گرفتن پلاکاردهایی از حقوق تروریست ها دفاع می کند!

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار