مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. مرداد 1394 - 8:34   |   کد مطلب: 15613
مسئولین جهاددانشگاهی واحد همدان با مدير حوزه هاي علمیه استان همدان دیدار کردند.

پایگاه اطلاع رسانی صدای دانشجو،مدير حوزه‌هاي علمیه استان همدان با اشاره به عملکرد جهاددانشگاهی همدان اظهار کرد: با تمام محدودیت‌ها و کمبودهایی که وجود دارد خوشبختانه این نهاد عملکرد خوب و دلگرم کننده‌ای داشته و مطلوب هم این است که از محدودیت ها بهترین بهره را برده و به رشد و پیشرفت دست پیدا کنیم.

آیت الله " سید مصطفی موسوی اصفهانی" ادامه داد: امروز در زمانه ای زندگی می‌کنیم که تمام دنیا در برابر جمهوری اسلامی ایران صف کشیده‌اند و جبهه استکبار به دنبال حذف انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: مذاکرات هسته‌ای اخیر ثابت کرد که همه کشورهای بزرگ دنیا در مقابل ما صف آرایی کرده‌اند، ولی خداوند متعال همیشه مکر و دسیسه دشمنان را به خودشان بازمی‌گرداند.

آیت اله موسوی اصفهانی تصریح کرد: بهترین و مهمترین مسیر موفقیت انجام درست تکلیف و وظیفه است، بطوریکه اگر هر شخصی در جایگاه مسئولیت و مدیریتی که دارد حداکثر همت و تلاش و جدیت را داشته باشد و سعی کند که وظایفش را به خوبی انجام دهد، به طور قطع این مسیر موجب رشد و تعالی و پیشرفت خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان خاطرنشان کرد: باید تمام تلاش ما بر این باشد که در حد خود دین خود را به مردم و جامعه ادا کنیم.

آیت الله موسوی اصفهانی با تاکید بر اینکه همگی ما به فرموده امام راحل(ره) قائل به تکلیف و وظیفه هستیم ادامه داد: سعی ما باید بر این باشد که در برابر مردم و خداوند سرافراز باشیم و بعد از انجام مسئولیت وجدانی آرام و آسوده داشته باشیم.

وی به رویکرد جهادی در زندگی اشاره کرد و افزود: هیچ گاه نباید سستی به خود راه بدهیم و در همه مراحل زندگی باید تمام توان خود را با وجود کمبودها و محدودیت ها به کار ببندیم و به تکلیف عمل کنیم. همانطور که حضرت امام(ره) در سن هشتاد سالگی اقدام به تاسیس و رهبری حکومت اسلامی کردند.

موسوی اصفهانی با تاکید بر نقش اطلاع رسانی و ارائه آمار و ارقام عملکرد گفت: باید اقدامات شاخص و مثبت به درستی اطلاع رسانی گردد تا موجبات دلگرمی مردم را فراهم آورده و حمایت دلسوزان نظام جلب شود.

وی در با تاکید بر اسلامی کردن فعالیت های فرهنگی اضافه کرد: باید در کنار برنامه ریزی و اجرای فعالیت های فرهنگی، محتوای اسلامی هم گنجانده شود تا در این راستا به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی پاسخ مطلوب داده شود.

موسوی اصفهانی عملکرد مجموعه رویان جهاددانشگاهی را در سطح کشور بسیار امیدوار کننده ارزیابی کرد و افزود: شرایطی فراهم شود که همه اقشار ضعیف و متوسط جامعه هم بتوانند از این دستاوردها بهره مند شوند.

در ابتدای این  ديدار نیز رئیس جهاددانشگاهی همدان  گزارشی از فعاليت ها و عملکرد این نهاد در استان همدان ارائه و تاکید کرد: اقدامات بسیاری در حوزه‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و پشتیبانی در جهاددانشگاهی استان صورت گرفته که این امر اشاره به توانمندی این نهاد در حوزه‌هاي مختلف دارد.

"اکبراسدی" اظهار کرد: در طي سال تحصيلي گذشته به صورت ميانگين دانشجويان دانشگاه‌هاي استان همدان، 90 هزار نفر ساعت از برنامه‌هاي فرهنگي جهاددانشگاهي استان بهره‌مند شدند. 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار