مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. شهريور 1394 - 8:02   |   کد مطلب: 15711
بیست و یکمین سفر استانی رئیس جمهور به همدان:
رییس جمهور لحظاتی پیش وارد استان همدان شدند
رئیس جمهور برای دیدار یک روزه از همدان لحظاتی پیش وارد فرود گاه همدان شدند ومورد استقبال مسولین استانی ومردم قرار گرفتند.

 حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني ریاست محترم جمهوری امروز صبح لحظاتی پیش باکاروان تدبیرو امید وارد فرودگاه استان دارالمومنین همدان شدند ومورد استقبال مردم ومسولین استان قرار گرفتند.

وی باتبریک  به در پیش بودن ولادت امام رضا(ع) وقرار گرفتن در هفته دولت ابراز امیدواری کرد که در این سفر به مشکلات استان که در تهران برنامه ریزی شده رسیدگی شود.

دکتر روحانی در استادیوم قدس همدان با اشاره به استقبال کم نظیر مردم گفت :  درخیابانهای همدان بوی مهر و برادری استشمام می شود.

حجت الاسلام روحانی گفت همدان شهر بزرگ شهر بوعلی سینا وشهر میر سید علی است بیان داشت : همدان مهد شجاعت و افتخار بزرگ ایران زمین است.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه امروز چهره ایران در جهان معرفی شده است گفت :مردم ایران با همت دولتمردان  چهره ایران را به دنیا معرفی کرد

ما امروز به برکت تدبیر دولتمردان توانستیم جنگ در منطقه  را مها رکنیم  وقدرت دیپلماسی قوی را درجهان به نقطه روشن برسانیم و این از افتخارات دولت تدبیر وامید است.

 وی با تاکید بر اینکه امروز طبق مصوبه ،ایران هم می تواند غنی سازی داشته باشد وهم  می تواند از کمک آژانس در مورد آنرژی اتمی   استفاده کند.

این دولت در زمانیکه  تحریم حاکم بود با یاری خدا به پیشرفت در اقتصاد و وفن آوری دست پیدا کرد وباعث شد تا دشمنان به پای میز مذاکره بیایند وما توانستیم در این مورد به موفقیت های بزرگی دست یابیم.

ما توانستیم تورم را از 40درصد به 13 درصد برسانیم ودر امر بیمه ای تمام مردم را تحت پوشش بیمه ای ببریم ودر امر طرح تحول سلامت  کار های خوبی را به سر انجام برسانیم.

ما امروز توانستیم در امر انرژی وکشاورزی رشد قابل رشدی داشتیم این در حالی است که دولت در برابر مردم متعهد خواهد بود ودر تمام امور  به یاری پیشرفت خواهیم کرد.

دولت هما طور که در دوسال گذشته قول داده بود در سالهی باقیمانده از عمر دولت به وعده های خود عمل خواهد کرد

وی با بیان اینکه در کشور قانون حرف اول را می زند متذکر شد وحدت را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم وبا وحدت وهمدلی بتوانیم در اتخابات آتی موفق شویم.

 وی با اشاره به اینکه زمانی به همدان آمدم که روز همدان است ومصادف است با هفته دولت واین می تواند در برآورده کردن مطالبات مردمی و رفع نیازهای این استان اقدامات خوبی صورت گیرد.

روحانی گفت آشنایی من با همدان از دیر باز است گفت:من 5سال پیش در تویسرکان به ایراد سخنرانی کردم وی بیان داشت  مردم همدان انقلابی و طرفدار نظام هستند.

 

رييس جمهوري گفت همه افتخار دولت يازدهم به اين است که سرمايه اجتماعي و اعتماد مردم به دولت همواره برقرار باشد و اين بزرگترين سرمايه براي حل مشکلات و معضلات است.

دکتر روحاني با قدردانی از وفاداري و ايثارگري مردم استان همدان گفت:مردم استان همدان، مردمي وفادار هستند که در روزهاي پيروزي و در روز سختيها همواره در صحنه حضور دارند.

از برنامه های امروز رییس جمهور در همدان دیدار با علما و ایثارگران، برگزاری نشست با فعالان اقتصادی استان ، افتتاح پروژه‌ها ازجمله بیمارستان  فوق تخصصی قلب  و حضور در شورای اداری در این سفر یک روزه است.

وزرای دولت یازدهم نیز برای افتتاح پروژه‌ها، بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌ها ی  استان در برخی از شهرستان‌ها ریاست جمهوری را در این سفر همراهی می کنند.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار