مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. شهريور 1394 - 9:03   |   کد مطلب: 15904
سرپرست کل کاروان ورزشی پیام نور کرمان از حضور ۵۴ ورزشکار در هفتمین دوره المپیاد فرهنگی- ورزشی به میزبانی همدان خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی صدای دانشجوبه نقل ازتسنیم،علی مسعودیاظهار داشت: 54 ورزشکار کرمانی در هفتمین دوره المپیاد فرهنگی- ورزشی در 5 رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند.

مسعودی بیان کرد: 27 ورزشکار در مرحله اول در رشته های؛ فوتسال و هندبال و در مرحله دوم ورزشکاران تکواندو، کاراته، دو میدانی در این دوره از هفتمین دوره المپیاد به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به وضعیت ورزش در دانشگاه‌های کرمان، عنوان کرد: تیم‌های کرمان فعال بوده و از وضعیت خوبی برخوردارند، تیم کاراته مقام اول پیام نور کشور در دوره گذشته، تیم دو میدانی به عنوان نماینده دانشجویان دانشگاه های کشور مقام دوم، همین تیم در مشهد مقام دوم و تیم فوتسال نیز مقام برتر را در دوره‌های قبل کسب کرده است.

مسعودی با بیان اینکه تیم کاراته کرمان در مسابقات آسیایی مقام دوم را کسب کرده است، افزود: 30 درصد ورزشکاران از کرمان و سیرجان از دانشجویان رشته تربیت بدنی هستند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کرمان عنوان کرد: در سایر رشته ها شرکت کنندگان کرمان با وجود اینکه دارای مقام بودند؛ مثل رشته جودو و شطرنج از لیست شرکت کنندگان حذف شدند.

مسعودی بیان کرد: کمبود فضای ورزشی و اعتبارات در تربیت بدنی کرمان مشهود است که اگر حداقل زیرساختهای ورزشی در دانشگاه‌های این استان فراهم شود می توانیم حضور فعال تری را در مسابقات کشوری و سطوح بالاتر داشته باشیم.

سرپرست کاروان ورزشی دانشگاه پیام نور کرمان گفت: از مدیر کل تربیت بدنی پیام نور و مسئولان همدان که در شرایط کنونی مالی میزبانی شایسته ای را از تیم ها داشتند قدردانی می کنیم، ضمن اینکه برخورد خوب پرسنل همدان نیز گواه دیگری بر تمدن دیرینه این شهر تاریخی دارد.

به گزارش تسنیم، هفتمین المپیاد فرهنگی- ورزشی دختران دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور از 16 الی21 شهریور ماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار