مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. شهريور 1394 - 9:06   |   کد مطلب: 15905
کار اجرایی هفتمین المپیاد فرهنگی- ورزشی دختر دانشگاه‌ پیام‌نور سراسر کشور با پذیرش تیم‌های ورزشی آغاز شد.

پایگاه اطلاع رسانی صدای دانشجوبه نقل از تسنیم،هفتمین المپیاد فرهنگی- ورزشی دختران دانشگاه پیام نور سراسر کشور با ورود تیم‌های 6 رشته ورزشی در همدان آغاز به کار کرد.

اعضای شرکت کننده در رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، بدمینتون و تنیس روی میز امروز وارد همدان شده و استقرار یافتند، ضمن اینکه تیم‌های دوو میدانی، شنا، کاراته و تکواندو نیز در روز 18 شهریور برای شرکت رد المپیاد استقرار می‌یابند.

قرعه کشی رشته‌های ورزشی فوتسال، بسکتبال، هندبال، والیبال، تنیس روی میز و بدمینتون در شامگاه 16 شهریور انجام و قرعه کشی و وزن کشی رشته‌های شنا، دوو میدانی، تکواندو و کاراته نیز در روز 18 شهریور انجام می‌گیرد.

مراسم افتتاحیه المپیاد در روز سه شنبه 17 شهریور ماه جاری ساعت 16 در سالن اجتماعات امام علی(ع) مخابرات همدان برگزار می‌شود.

در این مراسم معاون وزیر ورزش و جوانان، استاندار و معاونین وی، نماینده ولی فقیه در استان و مدیر کل تربیت بدنی پیام نور و مسئولان این دانشگاه از مرکز در همدان حضور می‌یابند.

به گزارش تسنیم، هفتمین المپیاد فرهنگی- ورزشی دختران دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور از 16 ال ی21 شهریور ماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار