مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. شهريور 1394 - 9:15   |   کد مطلب: 15943
ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید ارشد چند روزی است آغاز شده است، اما در این بین ثبت‌نام دانشجویان در دانشگاه مازندران حاشیه‌ساز شده است.

پایگاه اطلاع رسانی صدای دانشجوبه نقل از  «خبرگزاری دانشجو»، ثبت نام دانشجویان ورودی جدید کارشناسی ارشد چند روزی است آغاز شده است، اما در این بین ثبت نام دانشجویان در دانشگاه مازندران حاشیه ساز شده است.

 

ثبت نام دانشجویان ورودی جدید کارشناسی ارشد دانشگاه مازندران از شنبه جاری آغاز شده و مجازشدگان با ورود به سامانه، ثبت نام خود را انجام می دهند.

 

بر اساس این گزارش تعدادی از دانشجویان از وجود گزینه ای غیرمتعارف در فرم ثبت نام خبر دادند. در قسمت اطلاعات شناسنامه ای که در نظر گرفته شده است، پس از انتخاب دین اسلام، در قسمت پنجره «مذهب»، گزینه «بهایت» دیده می شود.

 

گنجاندن گزینه «بهائیت» به عنوان «مذهب» در گزینه های ثبت نام دانشجویان در سامانه این دانشگاه در حالی است که فرقه ضاله بهائیت، براساس فقه شیعه و همچنین قوانین نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک «مذهب» به رسمیت شناخته نشده است و فعالیت این فرقه ممنوع اعلام شده است.

 

این در حالی است که پس از پیروزی انقلاب، بهائیان همواره در عرصه های حقوق بشری یکی از سوژه های تبلیغاتی دنیای غرب علیه جمهوری اسلامی بوده اند. سرسپردگی این دین ساختگی و انحرافی جای سوال و شک ندارد، اعمال شنیع این فرقه در قالب ترور، آدمکشی، قتل و کشتار از مهمترین اقدامات این فرقه علیه مردم ایران بوده است.

 

باید دید واکنش مسئولان این دانشگاه در قبال این مسئله چگونه خواهد بود.

 

 

 

انتهای خبر /

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار