مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. شهريور 1394 - 8:08   |   کد مطلب: 15966
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا همدان خبر داد :
استقبال از دانشجویان ورودی سال تحصیلی جدیددردانشگاه بوعلی سینا انجام می شود
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا گفت: جهت استقبال از دانشجویان ورودی دانشگاه بوعلی سینا در هر دانشکده غرفه هایی جهت استقبال مختص خواهران و برادران بر پا خواهد شد.

امیر موسیوند دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینادر گفت وگو اختصاصی با خبرنگار صدای دانشجوگفت: جهت استقبال از دانشجویان ورودی دانشگاه بوعلی سینا در هر دانشکده غرفه هایی جهت استقبال مختص خواهران و برادران بر پا خواهد شد.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا ضمن اشاره به نزدیک شدن به سالتحصیلی جدید در دانشگاه و همچنین ورود دانشجویان جدید الورود به دانشگاه، ابراز داشت: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در نظر دارد در هر دانشکده موجود در دانشگاه بوعلی سینا دو غرفه استقبال مخصوص خواهران و برادران راه اندازی نماید.

وی در ادامه با بیان آنکه در غرفه هایی که جهت استقبال از دانشجویان جدید الورود در نظر گرفته شده است بسته های فرهنگی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت تصریح  کرد: هر بسته فرهنگی شامل نشریه واحد مرکزی جامعه اسلامی دانشگاه  بنام "جاده" ، بروشوری  از اقدامات صورت گرفته توسط جامعه اسلامی در سال های گذشته ، دفترچه یاد داشت و ... است.

امیر موسیوند اضافه کرد: برای جذاب کردن مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود به دانشگاه مسابقه هنری عکاسی "پویش مردمی " برگزار خواهد شد که به برندگان در این مسابقه جوایز نفیسی تقدیم میگردد.

موسیوند در ادامه اذعان کرد: از دیگر برنامه های در دست اقدام جامعه اسلامی میتوان به جذب و تثبیت حضور دانشجویان در جامعه اسلامی دانشگاه، برگزاری اردو های تشکیلاتی به شهر مقدس قم و جمکران ، مشهدالرضا(ع) وهمچنین تشکیل کلاس های عقیدتی بصیرتی نام برد.

وی ضمن اشاره  بر انتخابات جامعه اسلامی که هر ساله در اردیبهشت برگزار می شود گفت:  شورای مرکزی جامعه اسلامی تشکیل شده از 9 نفر از دانشجویان بوده که هر کدام در قسمت های مربوط به خود در چارت تشکیلاتی مشغول به فعالیت خواهند بود .

موسیوند در پایان  ابراز امیدواری کرد که با شروع سالتحصیلی اعضای شورای هر دانشکده چیدمان شده و با قدرت و نشاط بیشتری کار خود را در سطح واحد های دانشکده ای و در کل دانشگاه انجام دهد.

پایان خبر/

دیدگاه شما

آخرین اخبار