مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. شهريور 1394 - 9:16   |   کد مطلب: 15957
عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه آمریکا قاتل کودکان یمنی، سوری و فلسطینی است، گفت: آنان که به دنبال تطهیر آمریکا هستند، «حقوق بشر آمریکایی» در یمن را ببینند.

پایگاه اطلاع رسانی صدای دانشجوبه نقل ازفارس، احمد چلداوی عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت در واکنش به تسلیت اوباما بخاطر کشته‌شدن سربازان متجاوز اماراتی در خاک یمن، اظهار داشت: این مواضع و رفتارهای دوگانه در خصوص حقوق بشر از آمریکا تازگی ندارد، روی صحبت ما با کسانی است که می‌خواهند از اوباما و آمریکا یک چهره خوب بسازند و آنان را تطهیر کنند.

وی افزود: خوب است آنانی که اوباما را فردی باهوش و مؤدب یافتند پاسخ دهند که چگونه اوباما متجاوزان اماراتی که در خاک یمن کشته می‌شوند را شهید می‌نامد اما قتل هزاران کودک یمنی را نادیده می گیرد؟

این استاد دانشگاه با بیان اینکه آمریکا اولین ناقض حقوق بشر است، گفت: ادعاهای آمریکا در دفاع از حقوق بشر خنده‌دار است. آمریکا قاتل کودکان یمنی، سوری و فلسطینی است و ادعای حقوق بشر از این کشور گزاف است.

چلداوی در پایان گفت: رفتارهای دوگانه آمریکا درخصوص حقوق بشر باید به کسانی که بدنبال تطهیر آمریکا هستند، بفهماند که آمریکا همان شیطان بزگ است. خوب است آنانی که بدنبال تطهیر آمریکا هستند، «حقوق بشر آمریکایی» در یمن را ببینند.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار