مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. مهر 1394 - 7:57   |   کد مطلب: 16086
مشکل بورسیه‌ها حل شده است:
سازمان سنجش اعتراض‌ها را بررسی می‌کند
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه مشکل بورسیه‌ها حل شده و همه می‌توانند ثبت‌نام کنند، گفت: اگر فردی در این مورد اعتراض دارد باید مورد به مورد بررسی شود.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم، محمد فرهادی در نهمین همایش ملی نخبگان فردا در جمع خبرنگاران در خصوص بورسیه‌ها اظهار داشت: مشکل بورسیه‌ها حل شده و همه می‌توانند ثبت‌نام کنند. اگر فردی اعتراض دارد باید مورد به مورد بررسی شود. 

وی ادامه داد: افرادی که اعتراض دارند و می‌گویند که مشکل حل نشده است این موضوع به ضوابط وقوانین برمی‌گردد چرا که پذیرش دانشجویان فرمول‌هایی دارد. در برخی موارد ممکن است معدل بالایی داشته باشند و از امکانات نخبگی استفاده کنند که آن نیز براساس همان فرمول‌هاست. 

وزیر علوم ادامه داد: امسال پذیرش دانشجو 80 درصد از طریق کنکور و از طریق سوابق تحصیلی دبیرستان بود اما به علت اینکه برخی این فرمول‌ها را نمی‌دانند به انتظار خود نمی‌رسند و اعتراض می کنند. اما سازمان سنجش اعتراض‌ها را بررسی می‌کند. 

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تعیین تکلیف برخی از روسای دانشگاه نیز گفت: تعدادی در دستور کار است که باید بررسی شود و هر زمان بررسی شد نتیجه قطعی آن را اعلام می‌کنیم. 

فرهادی همچنین درباره تسهیلاتی که به نخبگان داده می‌شود گفت: یکی از این تسهیلات ورود به تحصیلات تکمیلی است. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار