مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. مهر 1394 - 8:02   |   کد مطلب: 16088
اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانشجویان مستقل:
نامه‌ای به فقها و حقوقدانان شورای نگهبان قانون اساسی
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای به اعضای فقهی و حقوقی شورای نگهبان تاکید کرد: شورای نگهبان به وظیفه قانونی خود فراتر از جناح بندی‌های سیاسی عمل کند.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم،  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای به فقها و حقوقدانان شورای نگهبان قانون اساسی نکاتی را درباره طرح برجام مطرح کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: پس از تلاش‌های فراوان و هشدارهایی دلسوزانه متاسفانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیریت آن به نحوی دیگر تصمیم گرفتند و در برابر یکی از نقاط بسیار مهم تاریخ به آنچه وظیفه مسلم قانونی، شرعی و ملی خود بود عمل نکردند و البته چنین عملکردی هرگز در پیشگاه بیدار جامعه و آیندگان مخفی نخواهد ماند و فراموش نیز نخواهد شد.

این نامه می‌افزاید: اکنون که بار این امر مهم بر دوش شورای محترم نگهبان قرار گرفته است همگان منتظرند تا آن شورا به همه وظایف خویش به درستی عمل نماید. و از این رهگذر چند سوال را از حضور اعضای محترم شورای نگهبان مطرح می‌کنیم.

در بخشی دیگری از این نامه با تاکید بر اینکه از آنجایی که وظیفه شما نظارت بر قوانین تصویب شده در مجلس جهت عدم مغایرت با قانون اساسی و دین مبین اسلام است، آمده است: شورای نگهبان به وظیفه قانونی خود فراتر از جناح بندی‌های سیاسی عمل کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار