مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. آبان 1394 - 9:10   |   کد مطلب: 16261
دهمین شماره نشریه تحلیلی تبیینی «پنجاه و هفت» از محصولات مرکز رسانه‌ای 87 قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی منتشر شد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم، دهمین شماره نشریه «پنجاه و هفت» منتشر شد. این ماهنامه کوشش دارد در قالب پرونده‌هایی متنوع به مهمترین مسائل کشور و به ویژه دانشگاه بپردازد.

شماره اخیر «پنجاه و هفت»  شامل پرونده‌هایی با عنوان، «خوابگاه یا بیدارگاه؟!» ، «اشرافیت زیر پوست انقلابی‌گری» ، «بوی فتنه» و «نمازجمعه تراز انقلاب» است.

«نگاهی گذرا به نظارت انتخاباتی شورای نگهبان در قانون اساسی»، «مقایسه کارکرد نهادهای مشابه شورای نگهبان در سایر کشورها»، «گفت وگو با عباسعلی کدخدایی»، «گفت وگو  با الهه کولایی»، «گفت وگو با سید محمد غرضی»، «گفت وگو  با احمد توکلی  ، «گذری بر عملکرد شورای نگهبان در اولین دهه انقلاب اسلامی» از مطالب پرونده بوی فتنه این نشریه است.

با توجه به اهمیت خوابگاه دانشجویی در شکل‌گیری شخصیت و آینده دانشجویان و ضرورت شناسایی فرصت‌های بکر این فضا برای انجام کارهای تشکیلاتی این پرونده با مطالبی از جمله «نگاهی به پتانسیل‌ها و آسیب‌های خوابگاه در گفت‌و‌گو با احمد برجعلی»، «نگاهی به فرصت‌های فرهنگی در خوابگاه دختران»، «8 ایده خوابگاهی که قبل از مرگ باید تجربه کنید!» بخشی از مطالب این بخش از نشریه است.

نشریه تحلیلی تبیینی «پنجاه و هفت» از محصولات مرکز رسانه‌ای 87  قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی به مدیرمسئولی محمدسعید سرافراز و سردبیری محمدحسن صادق پور است و شماره دهم آن در 96 صفحه منتشر شده است. 

علاقمندان به تهیه این نشریه به منظور دریافت اشتراک می‌توانند و  یا دریافت فایل پی دی اف به سایت نشریه به آدرس http://q-b.ir/content/2583  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار