مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. آبان 1394 - 16:14   |   کد مطلب: 16266
قائم مقام انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی سینا:
دغدغه کار ما را به تکاپو واداشت
قائم مقام انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی سینا گفت: کار و اشتغال یک دغدغه برای همه دانشجویان بالاخص اعضای انجمن اسلامی می باشد.

به گزارش صدای دانشجو، قائم مقام انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی سینا در حاشیه برگزاری مسابقه ایده پردازان جوان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تاکید ویژه مقام معظم رهبری به مسئله اقتصاد مقاومتی، به ویژه اقتصاد دانش بنیان سبب شد که انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی سینا هم وظیفه خود بداند در این راستا فعالیتی داشته باشد.

امیر محمد عطااللهی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و سیل عظیم بیکاران، کار و اشتغال یک دغدغه برای همه دانشجویان بالاخص اعضای انجمن اسلامی می باشد.

عطااللهی افزود: به همین منظور برای دانشجویان مسابقه ای تحت عنوان ایده پردازان جوان با هدف شناسایی ایده های ناب و برتر، که باعث رشد اقتصادی کشور و ایجاد درآمد و شغل دانشجویان شود تشکیل داده ایم.

وی ادامه داد: در این راستا با پارک علم و فناوری و شرکت هایی از جمله شرکت تعاونی پیش برد سلامت بوعلی سینا توافق هایی کرده ایم که بر روی ایده های ناب سرمایه گذاری کنند.

عطااللهی اظهار کرد: داوری این مسابقات توسط یک گروه 5 نفره و یک استاد کارآفرین نمونه انجام می شود.

وی در پایان گفت: این مسابقه با استقبال عظیم دانشجویان از جمله دانشجویان رشته کشاورزی مواجه شد که امیدورایم بتوانیم با به کار گیری ایده های ناب کمکی به ایجاد اشتغال و کار در سطح جامعه کرده باشیم.

انتهای پیام/ح.ج.م/ت

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار