مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. آذر 1394 - 17:08   |   کد مطلب: 16480
به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار می شود
یادواره شهدای دانشجو و طلبه و گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه
مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید مطهری از برگزاری یادواره شهدای دانشجو و طلبه به مناسب سالروز وحدت حوزه و دانشگاه خبر داد.

علی یوسفوند، مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید مطهری در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو بیان کرد: حوزه بسیج دانشجویی شهید مطهری در نظر دارد با همکاری سازمان بسیج طلاب همدان یادواره ای با عنوان "یادواره شهدای دانشجو و طلبه و گرامیداشت سالروز وحدت حوزه دانشگاه" به مناسبت فرارسیدن سالروز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار نماید.

وی گفت: این یادواره شنبه 28ام آذر از ساعت 14:30 الی 17 در سالن همایش کانون بسیج همدان با سخنرانی آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه همدان، دکتر محمد مهدی مفتح نماینده مجلس و مادر شهید طلبه سید مصطفی الحسینی برگزار می شود.

یوسفوند گفت: این روز مناسبترین فرصت برای تعامل بیشتر حوزه و دانشگاه می باشد چرا که حوزه و دانشگاه رسالت ساخت فرهنگ، اعتقادات و آبادانی جامعه را بر عهده دارند.

وی گفت: زنده نگه داشتن و یاد و خاطره شهدای والامقام، ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت در جامعه و تجدید عهد و پیمان با آرمان های والای شهدا از اهداف برگزاری این برنامه می باشد.
یوسفوند در ادامه گفت: با توجه به رشادت ها و شهامت های جامعه دانشجویی در حفظ و پاسداری از اسلام، شهدای دانشجو رسالت معنوی خود را در راستای دفاع از میهن اسلامی به درستی انجام دادند. امروزه دانشجویان باید با تبعیت محض از ولایت فقیه و الگو قرار دادن سیره عملی و رفتاری این شهدا به رسالت و وظیفه ذاتی خود که همانا ارتقای جایگاه علمی کشور، رشد و توسعه همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی است عمل کنند.
وی در پایان اشاره کرد: آرامش و امنیت امروز ما مرهون ایثارگری و خون شهداست و برگزاری یادواره شهدا یک اقدام فرهنگی، ارزشی و اثر بخش در جامعه می باشد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار