مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. دى 1394 - 16:03   |   کد مطلب: 16604
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان خبر داد:
طراحی کتاب و نرم افزار شهدای شاخص دانشجویی در همدان
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: کتاب زندگی نامه شهید ابوالفضل سپهری و نرم افزار اندرویدی زندگی نامه شهید احمدرضا احدی که به ترتیب، شهید شاخص سال 93 و 94 بسیج دانشجویی هستند؛ طراحی شده است.

طیب فریادرس در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو به مناسبت 16 دی روز شهدای دانشجو گفت: شهید علم الهدی جزء دانشجویان خط امام (ره) بود که به همراه 60تن از یارانش در قالب یک عملیات با فرماندهی بنی صدر در شهر هویزه در محاصره عراقی های بعثی قرار گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان افزود: متاسفانه این شهیدان، به دلیل تاکنیک های اشتباه و استراتژی های اشتباه بنی صدر به طور ظالمانه ای توسط تانک های دشمن به شهادت رسیدند.

فریادرس ضمن اشاره به شناسایی پیکر شهید علم الهدی از طریق قرآن  وی، گفت: شهید علم الهدی و یارانش همانند حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در محاصره بودند و به آب و غذا دسترسی نداشتند و درنهایت توسط بعثی ها به طور فجیعی در داخل گودال دفن گردیدند.

وی گفت: امروز مزار شهید علم الهدی در منطقه هویزه به عنوان زیارتگاه راهیان نور می باشد و دانشجویان هر سال از مسیر روشن این دانشجویان خط می گیرند.

فریادرس از برگزاری برنامه هایی به همین مناسبت با محوریت شهدای دانشجو خبر داد و گفت: افتتاحیه راهیان نور سال 94 و برگزاری جشنواره ققنوس با محوریت شهدای دانشجو از جمله این برنامه ها است.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان ادامه داد:  همچنین به همین مناسبت کتاب زندگینامه شهید ابوالفضل سپهری و نرم افزار اندرویدی زندگی نامه شهید احمدرضا احدی که به ترتیب، شهید شاخص سال 93 و 94  بسیج دانشجویی هستند طراحی شده است.

فریادرس در پایان گفت: شهید علم الهدی و یارانش علی رغم عدم همکاری  مسئولان وقت ، جوانمردانه ایستادگی کردند و محصول ایستادگی آنها پیروزی ما در 8 سال دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/ح/ج.م/ت

دیدگاه شما

آخرین اخبار