مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. دى 1394 - 15:36   |   کد مطلب: 16691
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:
طرح شهید «الله‌دادی» سریع‌تر در همدان اجرا شود
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: طرح شهید «الله‌دادی» سریع‌تر در همدان اجرایی شود.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از فارس،سردار مظاهر مجیدی پیش از ظهر امروز در دوره‌های آموزش یک روزه شورای حوزه و پایگاه‌های بسیج در دبیرستان قدس همدان اظهار کرد: طرحی در مناطق مختلف به نام طرح شهید «الله‌دادی» برای فرماندهی‌ها ابلاغ شد که هدف از ایجاد آن تکمیل شورای پایگاه‌های مقاومت بود.

وی با بیان اینکه تیرماه امسال قرار بود این طرح در استان همدان تکمیل شود، افزود: انتظار می‌رفت این کار در اواسط امسال پایان یابد اما انتظارات ما هنوز برآورده نشده و هنوز گروهی به ساماندهی نرسیده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان به بیان چرایی تکمیل این شوراها در پایگاه‌ها در نواحی مختلف استان پرداخت و گفت: با عملیاتی کردن طرح شهید «الله‌دادی» در پایگاه‌ها در مواقعی که حجم کار در یک پایگاه افزایش می‌یابد از نیروی شوراها در این پایگاه‌ها استفاده می‌شود.

وی گفت: این طرح در استان همدان باید سریع‌تر شکل بگیرد تا در این راستا پیشرفت خوبی داشته باشیم.

مجیدی با عملیاتی شدن این طرح در پایگاه‌ها حدود 20 نفر در هر شورا فعالیت می‌کنند لذا از فرماندهان پایگاه‎های مقاومت خواهشمندیم در نخستین حلقه خاص یعنی تشکیل شوراها کوشا باشند.

وی تصریح کرد: رهبری از مجموعه سپاه و بسیج می‌خواهند زمینه‎ساز تمدن اسلامی باشند که در شرایط کنونی، تحقق این امر آسان و عملی است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه با بیان اینکه سردار شهید همدانی کار و فعالیت بسیج را با سه نفر در کشور سوریه آغاز کرد، خاطرنشان کرد: امروز در سوریه بیش از 100 هزار نفر از شیعه و سنی در حال مقاومت و جنگ با استکبار جهانی هستند و در این خصوص نیز بسیار موفق عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 37 سال است از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد اما وضعیت بسیار حساسی که امروز در کشور ایجاد شده در گذشته هیچ‌گاه برای کشور فراهم نشده بود، اظهار کرد: در حال حاضر این وضعیت حساس را در مسائل سیاسی، اعتقادی و معرفتی می‌توان به وضوح دید و باید برای این مسائل و علاوه بر آن مسائل تربیتی و معرفتی توان بگذاریم.

مجیدی با اشاره به ثبت نام بیش از حد برای انتخابات مجلس و خبرگان ادامه داد: زمانی که این افراد از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت می‌شوند و ریزش می‌یابند در داخل و خارج کشور شروع به جوسازی علیه جمهوری اسلامی می‌شود؛ بنابراین امروز کشور در یک موقعیت بسیار حساس قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز اظهار کرد: برای هر رده سنی یک کلاس پیش‌بینی شده و سعی شده که اساتید این کلاس‌ها از معاونت استانی انتخاب شوند.

حسن برزگر افزود: برگزاری کلاس‌ها در طول یک روز به صورت هشت ساعته پیش‌بینی شده بود که امروز در سه ساعت و کلاس‎ها به وسیله معاونت‌های پنج‌گانه اعم از نیروی انسانی، اطلاعات، امر به معروف، حفاظت و اردوها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

آخرین اخبار