مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. بهمن 1394 - 0:25   |   کد مطلب: 16967
حواشی جشن انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی همدان
معاون فرهنگی دانشگاه: این اتفاقات طبیعی بود!
در دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه تحت عنوان «جشن بزرگ دهه فجر» دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو،

در دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه تحت عنوان «جشن بزرگ دهه فجر» دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد که در شان انقلاب نبود.

 
این برنامه که توسط تشکل تازه تاسیس استاد شهریار برگزار شده بود، حاوی برنامه تئاتر زننده و رقص یک دانشجو بر روی سن به همراه سوت، کف و آواز گروهی از دانشجویان شرکت کننده درمراسم بود به طوری که سایر دانشجویان با تعجب نظاره گر این رفتارها بودند.

برگزاری برنامه های زننده به همراه موسیقی های تحریک کننده چند مدتی است که بعد از روی کار آمدن مسئولین جدید دانشگاه ها به روالی عادی تبدیل شده بود، که پس از تذکرهای رهبری در دیدار دانشجویان و ورود شورای عالی انقلاب فرهنگی به این بحث در مورد تکرار چنین برنامه هایی به وزارت علوم تذکر داده شد.

 

ابراهیم جلیلی، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص اتفاقات جشن انقلاب در این دانشگاه گفت: این برنامه تحت عنوان جشن انقلاب و برای شادی دانشجویان برگزار شد که قصد داشتیم در این برنامه هم شادی باشد هم بحث انقلاب.

 

وی ادامه داد: در بخش برگزاری مسابقه برای دانشجویان که با حضور دو تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه که برنامه صندلی داغ برای آنها برگزار شده بود یکی از دانشجویان که بالای سن بوده است حرکات غیرمتعارفی از خود نشان داده که در این خصوص پیش بینی نشده بود.

 

جلیلی با اشاره به اینکه با این دانشجوی خاطی برخورد خواهد شد تصریح کرد: کانون شهریار که مسئول برگزاری این برنامه بوده است به هیچ عنوان مقصر شناخته نشده و این برنامه از جانب معاونت فرهنگی تایید شده بود.

 

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در پایان سخنان خود ضمن طبیعی بودن اتفاقات رخ داده در این برنامه گفت: هر چیزی هم که اتفاق افتاده باشد از جانب رسانه‌ها بزرگنمایی شده است.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار