مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. مهر 1396 - 13:46   |   کد مطلب: 22577
مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با توجه به تعمیرات امسال و سال گذشته، خوابگاه‌های این دانشگاه تا ۱۵ سال آینده نیاز به تعمیرات اساسی نخواهد داشت. //خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان تا ۱۵ سال آینده نیاز به تعمیرات اساسی نخواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو، جواد صفری مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان از بهره‌برداری خوابگاه دانشجویی متاهل تحصیلات تکمیلی طی امسال خبر داد و اظهار کرد: با مشارکت بنیاد مرحوم فرشچیان و همت مجمع خیرین سلامت استان، دانشگاه علوم پزشکی همدان زمینی اهدا کرد که در این زمین پروژه 110 واحدی خوابگاه دانشجویان متاهل تحصیلات تکمیلی در حال ساخت است.
صفری با بیان اینکه 30 واحد از 110 واحد این خوابگاه در قالب فاز اول به بهره‌برداری رسیده است گفت: در حال حاضر این خوابگاه‌ها تکمیل و تجهیز شده و هفته آینده 30 نفر از دانشجویان شاغل به تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی که عمدتا دانشجویان دستیاری تخصصی پزشکی یا دانشجویان مقطع دکتری تخصصی ساکن خواهند شد.
مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه با نیت واقف خیراندیش تعدادی دانشجو در حال اسکان در این خوابگاه‌ هستند افزود: استفاده از توان خوابگاه‌های مشارکتی از جمله موضوعات در دستور کار است.
وی با بیان اینکه با مشارکت دانشجو، دانشگاه و بخش خصوصی قرارداد با خوابگاه‌ها منعقد و دانشجویان اسکان داده می‌شوند تصریح کرد: طبق آئین‌نامه تقریباً 10 تا 12 نفر از دانشجویان شعبه بین الملل و دانشجویان پسر جدیدالورود درخوابگاه‌های دانشگاه اسکان داده و بقیه در خوابگاه‌های خصوصی اسکان می‌شوند.
صفری با اشاره به تعمیرات صورت گرفته در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: با توجه به تعمیراتی که امسال و سال گذشته در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی انجام شده و با توجه به نظر فنی حداقل تا 15 سال آینده نیاز به تعمیرات اساسی مانند موتورخانه و شوفاژخانه‌ها نخواهیم داشت.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار