مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. بهمن 1394 - 20:58   |   کد مطلب: 16982
عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه دولت اقتصاد کشور را معطل برجام گذاشته است، گفت: وقتی هنوز برجام به نتیجه نرسیده است سخن از «برجام 2» مفهومی ندارد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از فارس، لطف‌الله فروزنده عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و عدم برنامه دولت برای رفع این مشکلات گفت: دولت قول داده بود که مشکلات اقتصادی را 100 روزه حل کند و تمام ادعایش این بود که با برجام و اجرای آن مشکلات اقتصادی حل می‌شود. اما می‌بینید که هنوز این مشکلات رفع نشده است.

وی با بیان اینکه دولت اقتصاد کشور را معطل برجام گذاشته است، گفت: بعد از برجام نیز می‌بینیم که وضع اقتصاد نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر نیز شده است، بیکاری و رکود بیشتر نیز شده است.

قائم‌مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه زمانی که هنوز برجام به نتیجه نرسیده،‌سخن از برجام 2 مفهومی ندارد، گفت: سخن از برجام 2 به این دلیل است که بتواند با اجرای یک فضای روانی از انتخابات بهره ببرد.

فروزنده تصریح کرد: دولت به جای عمل تنها وعده می‌دهد و به دنبال این است که تا با این وعده و وعیدها کرسی مجلس را تصاحب کند و مجلسی با وکیل‌الدوله‌ها بسازد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد دو سال و نیم گذشته دولت در حوزه اقتصاد نمره منفی می‌گیرد و مردم نیز از این موضوع آگاهند چرا که مردم عمل دولتمردان را می‌بینند و نه وعده‌های آنان را.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار