مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. فروردين 1395 - 9:30   |   کد مطلب: 17360
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان همدان طرح مسائل جدید نظیر برجام2 را مانع اقدام و مانع عمل دولت در اقتصاد مقاومتی دانست.

به گزارش صدای دانشجو، طیب فریادرس در گفتگو با صدای دانشجو گفت: سال 95 را خدمت شما، همه عزیزان بسیج دانشجویی و همه مردم عزیز همدان تبریک عرض می کنم. ان شاء الله امسال سال خوبی با نگاه به جلو و حرکت به سمت منویات رهبری در مسائل مختلف به ویژه عنوانی که امسال ایشان برای سال جدید انتخاب کردند باشد.

فریادرس گفت: با توجه به مسائل موجود در کشور پیام این نام گذاری به دولت این می تواند این باشد که از عمر چهار ساله دولت نزدیک 32 ماه گذشته و این مدت اغلب صرف برجام و مسائل مرتبط با آن شده است. جدای از نکات ضعف و قوت برجام دولت همه چیز را به برجام گره زد، حالا که برجام تصویب شده است ما امیدواریم که اقدامی صورت بگیرد و حل مشکلات مردم را شاهد باشیم.

وی گفت: برای رسیدن به این هدف راه حل های آن هم مشخص است که در منویات رهبری اشاره شد به آن یعنی اقتصاد مقاومتی، همین نام قشنگی که حضرت آقا انتخاب کردند "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" یعنی این که شعار دادن کافیست و عمل نیاز هست.

فریادرس گفت: البته ما احساس می کنیم که ممکن است  یک خطری سر راه عدم اقدام و عدم عمل دولت اتفاق بیفتد و آن هم این است که دولت خودش را به مسئله جدیدی مشغول بکند. دیدیم که مسئله برجام 2 رو مطرح کردند، بیان کردن مسائل جدید از قبیل برجام2 و برجام3 و از این قبیل مسائل، می تواند یک سال فرصت پیش روی دولت برای اقدام به شعارها و وعده ها را تلف بکند.

انتها پیام/م

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار